اخبار داغ

قائم مقام وزیر کشور مطرح کرد

بالابردن راندمان تولید با بهره‌گیری از تکنولوژی روز

بالابردن راندمان تولید با بهره‌گیری از تکنولوژی روز
قائم مقام وزیر کشور در قزوین گفت: برای بالا بردن راندمان تولید باید از دستاوردها و تکنولوژی های روز استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، محمدحسین مقیمی در دیدار با استاندار قزوین بر استفاده از تکنولوژی های مدرن در صنایع تاکید و اظهار کرد: برای بالا بردن راندمان تولید باید از دستاوردها و تکنولوژی های روز استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به توانمندی های استان در زمینه صنعت، کشاورزی و به ویژه گردشگری گفت: قزوین جزء استان های تاریخی کشور است و می تواند از ظرفیت های خود برای توسعه گردشگری استفاده کند.

,

این مسوول با اشاره به اینکه صنعتگران باید با نوسازی صنایع برای افزایش تولید تلاش کنند، افزود: برخی از واحدها دارای تکنولوژی های از رده خارج هستند و به تولید ضربه می زنند، برای صنعتگران فرصت مناسبی ایجاد شده تا فرسودگی‌ها را با نوسازی و ورود تکنولوژی روز جبران کنند.

,

مقیمی در ادامه افزود: باید برای اصلاح ساختارهای غیرکارآمد در بخش تولید و اقتصاد در این شرایط همت کنیم و به افزایش بهره وری در این حوزه سرعت بخشیم.

,

وی با اشاره به مشکلات بازار فروش برخی از واحدهای تولیدی تصریح کرد: این واحدها برای افزایش تولید باید از تکنولوژی های روز استفاده کنند.

,

وی، گریزی هم به انتخابات پیش رو زد و از آمادگی وزارت کشور در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا وانتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه