اخبار داغ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین:

قراردادهایی که بدون شفافیت‌سازی صورت می‌گیرد به شبهه‌ناک بودن آن می‌افزاید

قراردادهایی که بدون شفافیت‌سازی صورت می‌گیرد به شبهه‌ناک بودن آن می‌افزاید
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: قراردادهایی که بدون شفافیت‌سازی صورت می‌گیرد و صرفا فقط چندتا عکس از این مراسم منتشر می‌شود به شبهه‌ناک بودن آن و خطر لانه نفوذ در کشور می‌افزاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین؛ آبتین عزیزی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی قزوین، با اشاره به قراردادهایی که بین ایران و سوئد انجام شد اظهار کرد: حضور هیئت سیاسی در این مراسم به نظر می‌رسد بنای انتخاباتی باشد و اهداف مشخصی را دنبال می‌کنند.

وی از شیوه برگزاری چنین قراردادهایی انتقاد کرد و گفت: تعهدات و قراردادهایی که در سطح بالاتر از این، بین دولت‌ها امضا شده و بسیاری از آن‌ها در سازمان ملل هم به ثبت رسیده تعهد و قدرت اجرایی کافی برای آنها وجود ندارد، چه برسد به قراردادهایی که به‌صورت مخفیانه و بدون ابلاغ متن دقیق آن، در منزل شخصی سفیر به امضا می‌رسد.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین به شبهه‌ناک بودن چنین قراردادهایی اشاره و عنوان کرد: مراسماتی که شفافیت‌سازی در آن مشاهده نمی‌شود و صرفا فقط چندتا عکس از این مراسم منتشر می‌شود به شبهه‌ناک بودن آن و خطر لانه نفوذ در کشور می‌افزاید.
 
عزیزی اضافه کرد: مسئولین امر برای توجیح کارهای ساده‌لوحانه خود، از کارهایی که در دولت قبل مرسوم بوده استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد با این کار می‌خواهند اشتباهات خود را بپوشانند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه