اخبار داغ

رئیس خانه احزاب ایران:

دولت باید توجه ویژه و کاملی به احزاب داشته باشد/ فعالیت احزاب فقط مختص و پیرامون انتخابات نمی باشد

دولت باید توجه ویژه و کاملی به احزاب داشته باشد/ فعالیت احزاب فقط  مختص و پیرامون انتخابات نمی باشد
رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به اینکه دولت باید توجه ویژه و کاملی به احزاب داشته باشد عنوان کرد: نقش احزاب را می توان به ضربه گیر نظام تشبیه کرد و از این حیث دولت باید همواره در کنار احزاب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قومس، قدرت الله حشمتیان امروز چهارشنبه در آئین برگزاری انتخابات شورای اجرایی دفتر نمایندگی خانه احزاب استان سمنان با اشاره به اینکه خانه احزاب بر اساس آیین نامه به وجود می آید اظهار کرد: بی تردید، احزاب توده مردم می باشند و در نتیجه بی اهمیتی به احزاب به معنای بی توجهی به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با اشاره به اینکه  دولت باید توجه ویژه و کاملی به احزاب داشته باشد عنوان کرد: نقش احزاب  را می توان به ضربه گیر نظام تشبیه کرد و از این حیث دولت باید همواره در کنار احزاب  باشد.

,

رئیس خانه احزاب ایران حضور احزاب  را در استان ها ضروری دانسته و گفت: بی تردید احزاب  از به وجود آمدن و رشد تروریسم در جامعه جلوگیری می کند.

,

حشمتیان با اشاره به ایجاد وحدت و همدلی توسط  خانه احزاب  در کشور تصریح کرد: تعداد  256 حزب در کشور در سه جریان دارای مجوز می باشند.

,

وی با بیان اینکه  تعداد  187 نفر، عضو خانه احزاب می باشند ابراز کرد: دفتر نمایندگی خانه احزاب در سمنان بعد از استان های زنجان و یزد راه اندازی شد همچنین این نمایندگی به عنوان سومین نمایندگی خانه احزاب استان‌های کشور است.

,

رئیس خانه احزاب ایران احزاب را  پلی میان دولت و مردم  عنوان کرده و گفت: احزاب می توانند با ایجاد نشلط و شور، نقش بسیار مهمی در انتخابات ایجاد کند.

,

قدرت الله حشمتیان تصریح کرد: با توجه به وصایای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در خانه احزاب هر سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در کنار هم   و در راستای  پیشبرد اهداف ایران اسلامی  تلاش می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه خانه احزاب تا  هم اکنون سه همایش برگزار کرده است اظهار کرد: این دوره، ششمین دوره خانه احزاب در کشور می باشد.

,

رئیس خانه احزاب ایران احزاب با بیان اینکه فعالیت احزاب فقط  مختص و پیرامون انتخابات نمی باشد عنوان کرد:  در این دوره  خانه احزاب ایران به صورت فراکسیونی در کشور تشکیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه