اخبار داغ

مخالفت زنان فرانسوی با تِز برهنگی مسیح علی نژاد

مخالفت زنان فرانسوی با تِز برهنگی مسیح علی نژاد
در هفته های اخیر بسیاری از ایرانیان خارج کشور که تا قبل از این به مخالفت با سیاست های جمهوری اسلامی می پرداختند به دلیل مواضع نژاد پرستانه رئیس جمهور آمریکا در محدودیت برای مسلمانان برای ورود به آمریکا به جانب ایران خزیدند و بسیاری از سیاست های استکبار ستیزانه ایرانی ها را به حق دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، در هفته های اخیر بسیاری از ایرانیان خارج کشور که تا قبل از این به مخالفت با سیاست های جمهوری اسلامی می پرداختند به دلیل مواضع نژاد پرستانه رئیس جمهور آمریکا در محدودیت برای مسلمانان برای ورود به آمریکا به جانب ایران خزیدند و بسیاری از سیاست های استکبار ستیزانه ایرانی ها را به حق دانستند چرا که به عینه دیدند که حرف ها و شعار های ایرانیان در طول این ۳۸ سال به حق بوده است و سیاست مداران آمریکایی در زور گویی و ظلم به کشور های ضعیف هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

اما عده ای وطن فروش تا آخرین نفس در خارج از کشور حاضر هستند که برای فرهنگ و سیاست غربی ها خدمت کنند هر چند از ورود خروج آنها و خانواده هایشان در آمریکا جلوگیری به عمل آید یا حتی اجازه نداشته باشند با تنها فرزند خود دیداری در خارج از آمریکا داشته باشند.

,

این افراد به دلیل دریافت کمک های مالی از بنیاد های آمریکایی مجبور هستند که تا پای جان برای اربابان آمریکایی قدم برداشته چرا که به محض این که اربابانشان احساس کنند که برده هایشان اندکی کوتاهی می کنند بلافاصله جیره و مواجبشان قطع شده و از این کشور اخراج می شوند.

,

حکایت این روز های خبرنگار فراری ایرانی در آمریکا یعنی مسیح علی نژاد دقیقا چنین است وی که حدود هفت سال پیش از ایران فرار کرد تا کنون تلاش نموده که با توطئه های مختلف فرهنگ حجاب و عفاف را از زنان ایرانی بگیرد.

,

وی که به دلیل لاابالی بودن حتی زمانی که در ایران بود توسط خانواده خود طرد شده بود و به همین دلیل نیز همسرش از وی جدا شده این روز ها در ینگه دنیا نیز همان شیوه را با دز بسیار بالاتر ادامه می دهد و به هیچ قیدو بندی نیز پایبند نیست و بر اثر لجاجت در قبال تحریم ها به ملت ایران و خصوصا زنان ایرانی مخالفت های شدیدی نیز اخیرا با وی صورت گرفته که نه تنها ایرانیان بسیاری به وی اعتراض نموده اند بلکه این روز ها دامنه این اعتراضات به زنان غربی که اساسا اعتقادی به مبانی دین اسلام مخصوصا حجاب اسلامی ندارند هم کشیده شده است.

,

اخیرا بین علی نژاد و یکی از زنان فمینیست غربی در یک شبکه تلویزیونی خارجی مناظره ای صورت گرفت که در آن کارشناس غربی که خود از زنانی بود که اعتقادی به حجاب اسلامی نداشت به وادار کردن زنان مسلمان در کشور های اروپایی برای استفاده از لباس های مخصوص شنای زنان غربی اعتراض نمود و این نوع رفتار را نه تنها خشونت بر علیه زنان بلکه خشونت علیه تمام مسلمانان دانست .

,

و در ادامه گفت این زنان مسلمانی که در فرانسه هستند از شهروندان این کشور محسوب می شوند و نباید حضور آنها با حجاب خاصشان در مجامع عمومی محدود شود.

,

در مقابل مسیح علی نژاد در ابتدای صحبت خود از مخالفت با بورکینی یا همان لباس شنای اسلامی گفت و اعلام کرد که همراه با نژاد پرستان فرانسوی بر علیه حجاب اسلامی مبارزه خواهد کرد.

,

وی در ادامه گفت با این که حق حجاب را محترم می داند ولی باید از زنان غربی که به ایران سفر می کنند پرسید که چرا در ایران حجاب را انتخاب می کنند در حالی که اعتقادی به حجاب ندارند و این قابل تحمل نیست.

,

در جواب این اظهارات کارشناس فرانسوی گفت که در فرانسه قانون این اجازه را می دهد که هر فردی در فضای عمومی بر طبق آداب و مذهب خود رفتار کند و این کشور با ایران عملا قابل مقایسه نیست چرا که در آن کشور هم حجاب از قوانین محسوب می شود.

,

علی نژاد هم که در مقابل این استدلال ها جوابی برای گفتن نداشت گفت این اظهارات قابل سرزنش است و نباید در مقابل قوانین ایران ساکت بمانیم و اعتراض نکنیم .

,

وی هم چنین به رسانه های غربی که در خصوص محدودیت ها برای زنان مسلمان در غرب اعتراض می کنند ولی در مقابل قوانین اسلامی ایران تمکین می کنند گفت برایتان متاسفم و شرم بر شما باد.

,

ظاهرا علی نژاد در مقابل موج اسلام خواهی زنان غربی در ماه های اخیر حسابی عاجز مانده و در حالی که زنان غربی و حتی سیاستمدارانشان از ارزش های اسلامی دفاع می کنند وی که خود را برآمده از خانواده ای مسلمان میداند بر دینداری زنان ایرانی و زنان مسلمان حمله ور می شود و آنها را به زورگویی متهم می کند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه