اخبار داغ

امیرعبداللهیان: فلسطین صرفاً مسئله فلسطینی ها نیست

امیرعبداللهیان: فلسطین صرفاً مسئله فلسطینی ها نیست
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر اینکه فلسطین صرفاً مسئله فلسطینی ها نیست، گفت: لازم است جهان اسلام در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان امروز- چهارشنبه- در دیدار «صلاح الزواوی» شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین با بیان این مطلب افزود: فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین در همین راستا به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در آینده در تهران اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمایت و پشتیبانی خود از مردم و مبارزین فلسطینی در مقابله با رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی قویاً ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان با تقبیح تلاش برخی کشورها برای عادی سازی روابط با تل آویو اظهار داشت: دیری نخواهد پایید که فلسطین تاریخی به پایتختی قدس شریف به پیکره جهان اسلامی بازمی گردد.

** ایران همواره به عنوان دوست و برادر در کنار ملت فلسطین بوده است
«صلاح الزواوی» شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین نیز ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین گفت: ایران کشور بزرگ و مهمی است و همواره به عنوان دوست و برادر در کنار ملت فلسطین بوده و ما هیچگاه حمایت های دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین فراموش نخواهیم کرد.
,
,
,
,
,
,
,

شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین با اشاره به اینکه موضوعات فرعی نباید ما را از موضوع اصلی جهان اسلام دور کند، یادآور شد: هر اقدامی که علیه کشورهای اسلامی رخ می دهد به نفع اسرائیل و صهیونیسم بین المللی است.
,
,
 
,

به گزارش خانه ملت، «صلاح الزواوی» جمهوری اسلامی ایران را از حامیان اصلی در راه پایداری و احقاق حقوق مردم فلسطین دانست و از نقش اساسی مقام معظم رهبری، دولت، مجلس و ملت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه