اخبار داغ

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل:

قاچاقچی نقره داغ شد/ محکومیت ۶۲ میلیون ریالی برای متهم قاچاق سوخت

قاچاقچی نقره داغ شد/ محکومیت ۶۲ میلیون ریالی برای متهم قاچاق سوخت
رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل عنوان کرد: قاچاقچی سوخت در شهرستان نیمروز به ۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا  محمد حسین جهان آبادی ابراز داشت: مامورین انتظامی شهرستان نیمروز در حین گشت زنی پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی تانکر آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار زیادی سوخت کشف شد.

وی افزود: دربازرسی از این تانکر، مقدار سه هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید کشف و پس از توقیف، خودرو جهت انجام اقدامات بعدی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جهان آبادی بیان کرد: پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل مورد بررسی قرار گرفت که پس از احضاریه، متهم در شعبه حاضر و به انجام تخلف اقرار داشت و با صراحت اینکه سوخت قاچاق را از دستفروشان خریداری کرده اعلام داشت.

رییس تعزیرات حکومتی زابل تصریح کرد: با توجه به اقرار صریح متهم، شعبه اقدام شروع به قاچاق سوخت را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به پرداخت ۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی در پایان گفت: سوخت های مکشوفه وفق دستورالعمل به متولی امر توزیع سوخت، شرکت پخش فراورده های نفتی تحویل تا نسبت به عرضه در شبکه قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه