اخبار داغ

فرمانده انتظامی رودبار جنوب مطرح کرد؛

دستگیری کلاهبردار۷۰۰میلیون ریالی فضای مجازی در رودبارجنوب

دستگیری کلاهبردار۷۰۰میلیون ریالی فضای مجازی در رودبارجنوب
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی فضای مجازی توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: به هیچ وجه به افراد غریبه در اینترنت اعتماد نکنند و همچنین عکس ها و فیلم های شخصی و خصوصی خود را در اینترنت منتشر و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از”رودبار ما“، با گسترش استفاده افراد از فضای مجازی، کلاهبرداران از شیوه ها و شگرد های جدیدی برای اخاذی استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

وجه مشترک تمام کلاهبرداری ها سوء استفاده سود جویان از موقعیت های مختلف و همچنین بهره گیری از جهل و یا نا آگاهی افراد یا سوء استفاده از احساسات و عواطف قربانیان است.
در کنار این عوامل، ویژگی ها و مختصات فضای مجازی همچون ناشناس ماندن افراد در ارتباطات باعث شده است که کلاهبرداران از کلیه این عوامل بهره جسته و اقدام به فریب طعمه های خود کنند.

,
,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب، از دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی فضای مجازی توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای نیابت قضایی از دادسرای بندرعباس، مبنی بر جلب متهمی که به جرم کلاهبرداری در فضای مجازی تحت تعقیب بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت شهرستان رودبار جنوب قرار گرفت.

,

سرهنگ فیروزبخت افزود: پس از شناسایی محل سکونت متهم، او در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، دستگیر شد.

,

وی تصریح کرد: این فرد با ساختن صفحات شخصی و قرار دادن عکس های جعلی از زنان و دختران در شبکه های اجتماعی، افراد را مورد سوء استفاده مالی قرار می داده است.

,

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان با بیان اینکه متهم بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به افراد غریبه در اینترنت اعتماد نکنند و همچنین عکس ها و فیلم های شخصی و خصوصی خود را در اینترنت منتشر و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه