اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

بین پیشتازان انقلاب و رهروان ولایت هیچ اختلافی نیست/کسانی که به دنبال ایجاد اختلاف هستند آب در آسیاب دشمن می ریزند

بین پیشتازان انقلاب و رهروان ولایت هیچ اختلافی نیست/کسانی که به دنبال ایجاد اختلاف هستند آب در آسیاب دشمن می ریزند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرکسی که بخواهد اختلافی ایجاد کند در واقع آب در آسیاب دشمن می ریزد و باید حواسمان را در جمع کنیم در دامی که دشمن برای ما پهن می کند قرار نگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله نانوا کناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با طرح آشتی ملی گفت:در کشور ما بین همه کسانی که به عنوان پیشتازان انقلاب بودند و همه کسانی که دل درگرو خدمت به مردم و اعتقاد به قانون اساسی و ولایت دارند هیچ  اختلافی نیست و اختلاف با داشتن سلایق مختلف و بعضی از تفکراتی که در جهت خدمت به مردم است فرق می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ولی الله نانوا کناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  در رابطه با طرح آشتی ملی گفت:در کشور ما بین همه کسانی که به عنوان پیشتازان انقلاب بودند و همه کسانی که دل درگرو خدمت به مردم و اعتقاد به قانون اساسی و ولایت دارند هیچ  اختلافی نیست و اختلاف با داشتن سلایق مختلف و بعضی از تفکراتی که در جهت خدمت به مردم است فرق می کند.,

نانوا کناری تشریح کرد: همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند همراه و همسو تحت لوای رهبری و زیر یک پرچم و داخل یک کشور همه انجام وظیفه می کنند و این اتحاد و انسجام را در 22 بهمن هم دیدیم که مردم همراه با دولت و ولایت در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی گرد آمدند و این حماسه بزرگ را در کشور خلق کردند.

,

وی افزود: هرکسی که بخواهد اختلافی ایجاد کند در واقع آب در آسیاب دشمن می ریزد و باید حواسمان را در جمع کنیم در دامی که دشمن برای ما پهن می کند قرار نگیریم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با رفع حصر سران فتنه تصریح کرد: کشور دارای قانون است و در برخی از موضوعات در امنیت ملی تصمیماتی فراتر از قانون گرفته می شود به عنوان مثال اتفاقی در کشور می افتد مثلا جنگی پیش بینی می شود در اینجا قانون اجازه ورود ندارد  بلکه شورای امنیت ملی ورود پیدا می کند و در این رابطه تصمیم میگیرد که بر اساس آن همه حتی تشکیلات قضائی باید از آن پیروی کنند.

,

نانوا کناری در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای امنیت ملی می تواند این موضوع  را پیگیری کند تا اگر طبق قانون جای سوال و ابهام است به این موضوع رسیدگی کند تا مشکل رفع شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تشکیلات قضایی و دادستان به عنوان مدعی العموم اگر ببیند مسائلی خلاف قانون در حال رخ دادن است اجازه ورود و پیگیری موضوع را دارد، به هرشکل قانون باید اجرا شود و همه باید تابع باشند تا کشور در مسیر بالندگی پیش رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه