اخبار داغ

همزمان با طرحِ آشتی ملی؛

چرا امریکا خواستار رفع حصر فتنه‌گران شد؟

چرا امریکا خواستار رفع حصر فتنه‌گران شد؟
اینکه همزمان با طرح آشتی ملی از سویِ طردشدگان سیاسی، رئیس‌جمهور ‌آمریکا از لزوم آزادی فتنه‌گران می‌گوید، اتفاقی نیست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، جریان حامی دولت یازدهم بر طبل حمایت از دموکرات‌ها می‌کوفت اما با انتخاب دونالد ترامپ، رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به کابینه‌ی روحانی، سیاه‌پوش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اتاق فکر دولت یازدهم برای آنکه از فشار هجمه‌ها بکاهد و از سوالِ «آیا آمریکا کدخداست؟» فرار کند، آمریکایی‌ها را به خوب و بد تقسیم کرد و در ادامه‌ی روند تقریباً رویکردی ترامپ ستیزانه مقابل سیاست‌های رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اتخاذ کرد.

,

هرچند عده‌ای دوست داشتند همچنان دموکرات‌ها را دوستِ ایرانی‌ها معرفی و بگویند آنان از جمهوری‌خواهان بهترند لکن اقدامات علنی اوباما در تمدید تحریم‌ها موجب شد تا جریانِ غیرانقلابیِ داخلی نتواند آنطور باید و شاید به هدف غایی خود رسیده و از اعمال پیشین دولت‌مردان برابر ایالات متحده دفاع نماید.

,

هرچند در حال حاضر سیاسیون حامی دولت و شخصِ دولت‌مردان از ترامپ انتقاد می‌کنند و رسانه‌های وابسته به این افراد همچون انقلابی‌ها مقابل رئیس‌جمهور آمریکا ایستاده‌اند اما این احتمال می‌رود که عده‌ای بازهم به زمینِ دشمن بازگردند و همان کارهایی را انجام دهند که تا چند ماه قبل، به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده پیش می‌بردند.

,

از آنجایی که ترامپ اخیرا از سران فتنه 88 حمایت کرده و خواستار آزادی آنان شده است، گروهی از سیاست‌مداران و رسانه‌های زاویه‌دار، این تقاضای رئیس‌جمهور آمریکا را در بوق‌وکرنا کرده‌اند بنابراین اگر به مرور زمان شاهد فرشته معرفی شدن ترامپ از سوی عده‌ای باشیم، نباید زیاد تعجب کنیم.

,

اینکه همزمان با طرح آشتی ملی از سویِ رئیس دولت اصلاحات، حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس از درخواست خاتمی و تکرار این خواسته توسط روحانی، رئیس‌جمهور آمریکا هم ایران به نقض حقوق بشر متهم و از کسانی که نظام را با حمایت غربی‌ها تا آستانه‌ی سقوط کشاندند، پشتیبانی می‌کند اتفاقی نیست.

,

اوضاع به قدری پیچیده است که ترامپ هم با تعدادی از مسئولان داخلی هم‌صدا شده است و شعارِ رفع حصر سر می‌دهد. شاید خودِ اصلاح‌طلبان نیز تصور نمی‌کردند آن کسی که تا دیروز او را دیوانه و نادان معرفی و به تمسخر می‌گرفتند، اینگونه پا پیش بگذارد!

,

اگر این تقاضا را دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست‌‌جمهوری مطرح می‌کرد، شک نکنید دولت‌مردان و رسانه‌های سبزپوش از هیلاری عبور می‌کردند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه