اخبار داغ

دهمرده؛

حق مطلب شعار«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» از سوی دولت ادا نشد/ مسئولین بر ظرفیت های داخلی کشور چشم باز کنند

حق مطلب شعار«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» از سوی دولت ادا نشد/ مسئولین بر ظرفیت های داخلی کشور چشم باز کنند
نماینده مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز بر توان داخلی کشور و چشم ندوختن به ظرفیت های خارجی راه ورود بر عرصه اقتصاد مقاومتی بود که متاسفانه دولت نتوانست حق مطلب شعار امسال را ادا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبر ی پهره؛ حبیب الله دهمرده در خصوص اهمیت بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان شرقی در آستانه سالگرد قیام 299 بهمن اظهار کرد: دشمن در سال های اخیر برای ابراز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران کم نگذاشته است و ادعای جنگ و گزینه نظامی چیزی جز لاف و گنده گویی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبر ی پهره؛,

وی افزود: با حرکت انقلابی مردم در سال 57 رفته رفته دست منافع دول غربی از جمله آمریکا از این مملکت کوتاه شد و از آن زمان می پندارد با تهدید، تحریم، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، عناصر فریب خورده و ... خواهد توانست راه نفوذ و بازگشت خود به ایران را برای چپاول هموار کند که بیداری ملت ایران امکان تعبیر این توهم غرب را هر بار نقش بر آب می کند.

,

 

,

نماینده مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که سه عنصر توکل، اعتماد به رهبری و اتحاد جامعه برقرار باشد هیچ عامل درونی و بیرونی نخواهد توانست جرات نگاه بد به این مملکت داشته باشد.

,

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه ای که در سراسر ملکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترانیده شده است بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تمرکز بر توان درون کشور که متاسفانه برخی مسئولین با نگاه به خارج از مرزهای ایران نتوانستند حق مطلبی را که مقام معظم رهبری سال ها بر آن تأکید دارند را ادا کنند.

,

دهمرده ضمن اشاره به فرمایش رهبری که جمعیت خروشان ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را به زیبایی به اقیانوس تعبیر کردند افزود: ملت انقلابی ایران ثابت کردند که پاسداری از آرمان های انقلاب و رهبری پاسخ روشن و محکمی بر خواست و طمع غرب و فریب خوردگان است از این رو هر تهدید و ترفندی را چیزی جز ادعای پوچ نمی داند و مسئولین نیز همه باید در همین مسیر گام بردارند و بر توان سرمایه های انسانی و خدادادی کشور اعتماد نمایند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه