اخبار داغ

یادداشت عباسعلی کدخدایی

جبران اشتباهات؛ شرط بازگشت به دامن انقلاب

جبران اشتباهات؛ شرط بازگشت به دامن انقلاب
آن کسانی که نتوانستند موفقیت‌های انقلاب را تحمل کنند و با اقدامات خود، جدایی از انقلاب و نظام را رقم زدند دیگر کسی به دنبال آنها نخواهد رفت، مگر این‌که از اشتباهات خود برگردند و به اشتباهات گذشته خود اعتراف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت:جمهوری اسلامی ایران که ثمره انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران بوده است از ابتدا با شعار وحدت، همدلی و همبستگی در بین مردم و مسئولان آغاز شد و در مدت نزدیک به چهار دهه که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد همواره در همین مسیر طی طریق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از همان ابتدای انقلاب تاکنون، رهنمودهای حکیمانه حضرت امام (ره) و همچنین فرمایشات هوشمندانه مقام معظم رهبری همواره دال بر وحدت، اتحاد و همبستگی بین همه اقشار و گروه‌ها و سیاسیون بوده است. اما باید توجه داشته باشیم که میان دوستان انقلاب با کسانی که درصدد دشمنی و ضربه زدن به نظام هستند و حرکت انقلاب با منافع آنها در تضاد است، تمایز قائل شد.

,

طبیعتا دوستان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز حاضر نمی‌شوند خدشه‌ای بر چهره انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد شود. ملاک و معیار دوستی نیز همین است که دوستان انقلاب در همه مواقع، بخصوص در مواقع شدت‌ها و بروز بحران‌ها، حامی نظام و مردم هستند. بر همین اساس آن کسانی که نتوانستند موفقیت‌های انقلاب را تحمل کنند و با اقدامات خود، جدایی از انقلاب و نظام را رقم زدند دیگر کسی به دنبال آنها نخواهد رفت، مگر این‌که از اشتباهات خود برگردند و به اشتباهات گذشته خود اعتراف کنند.

,

آنها باید به دامن انقلاب و مردم برگردند و بدانند همان‌گونه که مقام معظم رهبری هم تاکید کردند مردم با کسی قهر نیستند، ولی کسانی که بی‌وفایی و نامهربانی کردند باید نامهربانی‌هایشان را جبران کنند. اگر چنین زمینه‌هایی فراهم شود آن‌وقت مردم هم می‌توانند آنها را بپذیرند. در پایان تاکید بر این نکته ضروری است که انقلاب اسلامی بر پایه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» شکل گرفته است و در همین مسیر هم ادامه راه خواهد داد، بنابراین نوع برخورد با افراد به عملکرد آنها بستگی دارد.

انتهای پیام/ط

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه