اخبار داغ

مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد:

داروهای گیاهی در درمان بیماری ام اس موثر است/470 بیمار ام اس در بروجرد وجود دارد

داروهای گیاهی در درمان بیماری ام اس موثر است/470 بیمار ام اس در بروجرد وجود دارد
مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد گفت: 470 بیمار در بروجرد مبتلا به ام اس هستند که این آماردر بروجرد نگران کننده است اما داروهای گیاهی به عنوان داروی مکمل در درمان بیماری ام اس موثرهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد "فاطمه یاراحمدی" مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد  گفت: در حال حاضر 470 بیمار مبتلا به ام اس در بروجرد شناسایی شده اند که این آمار در بروجرد زیاد و نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد , بازتاب بروجرد, "فاطمه یاراحمدی" مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد ,  گفت: در حال حاضر 470 بیمار مبتلا به ام اس در بروجرد شناسایی شده اند که این آمار در بروجرد زیاد و نگران کننده است.,


وی اضافه کرد: حدود پنج هزار بیمار خاص در این شهرستان وجود دارد که 470 نفر بیماران مبتلا به ام اس هستند و مابقی بیماران سرطانی، دیالیز، هموفیلی، پیوندی و دیابت می باشند.

,
,


یاراحمدی به نقش گیاهان دارویی در درمان ام اس اشاره کرد و افزود: گیاهان دارویی در درمان بسیاری از بیماریها به عنوان داروی مکمل موثر است که در این راستا جلسه ای در تاریخ 12 اسفند ساعت 10 صبح در سالن الغدیر برگزار می شود و در خصوص فواید دارویهای گیاهای در درمان بیماری ام اس صحبت می شود.

,
,


مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد به بیماران سرطانی اشاره کرد و افزود: یکهزار بیمار سرطانی در بروجرد وجود دارد که این بیماران تا کنون برای درمان و دریافت خدمات به شهرهای دیگر مراجعه می کردند اما مدتی است که یک متخصص سرطان در مرکز بیماریهای خاص مستقر شده و بیماران می توانند با مراجعه به این مرکز در شهرک اندیشه خدمات و درمان های لازم را دریافت کنند.

,
,


به گفته وی بیشتر بیماران سرطانی قشر ضعیف هستند که برای کاهش هزینه های درمان و رفت و آمد به شهرهای دیگر این متخصص آنکولوژی در بروجرد مستقر شده و در این مرکز بخش های تاالاسمی، آزمایشگاه و دیالیز نیز راه اندازی شده است.

,
,


یاراحمدی اظهار داشت: مهمترین اصل درمان سرطان این است که بیماری به موقع شناخته شود و مهمترین اصل درمان شناسایی زودهنگام این بیماری است که در همین راستا همایش سرطان 19 اسفند با حضور متخصص خون و سرطان در دانشگاه آزاد مدرس بروجرد برگزار می شود.

,
,


انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه