اخبار داغ

معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود:

ارزیابی مثبت و مفید طرح شورای محله اسلامی/ حضور موفقیت آمیز بسیج در تمامی عرصه ها

ارزیابی مثبت و مفید طرح شورای محله اسلامی/ حضور موفقیت آمیز بسیج در تمامی عرصه ها
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود با ارزیابی مثبت و مفید طرح شورای محله اسلامی سپاه شاهرود گفت: شورای محله اسلامی در محله ها و شهرک های شاهرود که نسبت به مرکز و بالای شهر از زیرساخت های شهری و امکانات و خدمات شهری و رفاهی بسیار کمتری برخوردارند و با هدف افزایش میزان مشارکت مردم و حساس سازی مسئولان شهری برای حل مشکلات این مناطق اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود در دهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود با اشاره به هشت طرح ارائه شده با موضوعات فرهنگی و اقتصادی بومی شهرستان گفت: مقام معظم رهبری 19 سال گذشته در سال 76 موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و طرح های ارائه شده در مجمع بسیج شهرستان شاهرود نیز در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با تاکید بر افزایش آموزهای دینی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار کرد: در راستای مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی حضور همه مردم و امکانات دستگاه های دولتی و غیر دولتی ضروری است، همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند در حوزه تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی نیز مردم باید حضور داشته باشند.

,

حضور موفقیت آمیز بسیج در تمامی عرصه ها

, حضور موفقیت آمیز بسیج در تمامی عرصه ها,

معاون استاندار سمنان با اشاره به حضور موفقیت آمیز بسیج در تمامی عرصه ها افزود: بسیج در هر عرصه ای که ورود پیدا کرد موفق بود، در حوزه اقتصادی و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی نیز در راستی آزمایی انجام گرفته در شهرستان شاهرود تسهیلات پرداخت شده خوداشتغالی بسیج سازندگی سپاه شاهرود با 97 درصد بیشترین اشتغالزایی را داشته است.

,

هاشمی با اشاره به اجرای طرح بوستان سلامت برای اولین بار به صورت پایلوت کشوری در شهرستان شاهرود بیان کرد: این طرح با ابتکار بسیجیان شهرستان شاهرود و با هدف ایمن سازی و افزایش معنویت در پارک ها و فضاهای تفریحی از چندسال گذشته در حال اجراست و دسترسی عموم مردم را به مسائل دینی و معنوی راحت تر کرده است.

,

وی در ادامه اجرای طرح شورای محله اسلامی را ارزشمند و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این طرح تنها در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست چرا که محلات پایین شهر و شهرک های شاهرود از غنای دینی و معنوی مناسب و مطلوبی برخوردار هستند.

,

تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت های شهری در شهرک های حاشیه نشین شاهرود

, تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت های شهری در شهرک های حاشیه نشین شاهرود,

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی نیز مهم است اما نکته اصلی فراهم آوردن زیرساخت ها در این مناطق است اظهار کرد: طرح شورای محله اسلامی در محله ها و شهرک های شاهرود که نسبت به مرکز و بالای شهر از زیرساخت های شهری و امکانات و خدمات شهری و رفاهی بسیار کمتری برخوردارند اجرا می شود.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه دستگاه ها و نهادهای دولتی نباید ارائه خدمات خود را تنها به مرکز شهر و نقاط بالای شهر معطوف کنند افزود: شهرک های شاهرود و محلات پایین شهر هم باید از خدمات شهری، رفاهی، امکانات ورزشی، پارک و فضای سبز و ... برخوردار باشند و نباید شهروندان ساکن رنج عدم ارائه خدمات رفاهی و شهری را داشته باشند.

,

پسماندهای ساختمانی و عفونی شاهرود مدیریت شود

, پسماندهای ساختمانی و عفونی شاهرود مدیریت شود,

وی با اشاره به ارائه طرح ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عفونی در مجمع بیان کرد: جداسازی زباله های شهرستان باید مدیریت شود که این کار خود یک نوع فرهنگ سازی بین شهروندان نیز می باشد.

,

معاون استاندار سمنان ادامه داد: اگر فردی طرحی در زمینه ساماندهی پسماندهای شاهرود داشته باشد که زمینه اشتغال حتی برای ده نفر را نیز فراهم کند می تواند به کارگروه اشتغال فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود ارائه کند که پس از موافقت برای پرداخت تسهیلات از سوی سایت بهین یاب به ستاد تسهیلات استان معرفی خواهد شد.

,

بحران آب شاهرود مساله ای جدی است

, بحران آب شاهرود مساله ای جدی است,

هاشمی در ادامه صحبت های خود به کمبود آب در شهرستان شاهرود اشاره و تصریح کرد: بحران آب شهرستان شاهرود در تابستان آینده مساله ای جدی است و اگر مصرف صحیح آب در حوزه کشاورزی و آب شرب مدیریت نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.

,

وی اضافه کرد: اگر مجمع بسیج شهرستان شاهرود نیز طرحی در خصوص نحوه مدیریت مصرف صحیح آب ارائه دهد، از اجرای آن استقبال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه