اخبار داغ

با حضور مسئولان گرمساری:

افتتاح یک واحد تولیدی لوازم خانگی در شهرک صنعتی ایوان کی گرمسار

افتتاح یک واحد تولیدی لوازم خانگی در شهرک صنعتی ایوان کی گرمسار
کار خانه مولد کاشانه پارس بازرگان با حضور مسئولان گرمساری در شهرک صنعتی ایوان کی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان ، فرماندار و جمعی از صنعتگران کارخانه تولید لوازم خانگی با اولویت انواع یخچال و فریزر با نام مولد کاشانه پارس بازرگان از مجموع هلدینگ یایاتک کشور در شهرک صنعتی ایوان کی شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

طباطبایی؛ مسئول کارخانه در گفتگو با خبرنگار ما در زمینه فعالیت این واحد تولیدی گفت: کار خانه مولد کاشانه پارس بازرگان از مجموعه کارخانه جات بایاتک می باشد که با محوریت تولید محصولات کاملا ایرانی و رقابت با محصولات خارجی ایجاد شده است.

,

طباطبایی افزود: این کارخانه  روزانه یک هزار و دویست  عدد و ماهانه 20 هزار انواع یخچال  و لوازم خانگی تولید می کند.

,

وی در  زمینه اشتغال زایی این واحد تولیدی  اظهارداشت: در مرحله اول قصد داریم در شیفت ابتدایی بیش از 300 نفر  در این کارخانه مشغول به فعالیت شدند و  قرار است در پایان فاز های توسعه این کار خانه برای 1200نفر به صورت مستقیم  اشتغال زایی نماییم.

,

در مراسم افتتاح این کارخانه قهاری؛ مدیرکل هلدینگ و کار خانجات صنعتی بایاتک کشور از برنامه ای این مجموعه برای تولید محصولات ایرانی و بدون حضور حتی یک قطعه خارجی خبردادو افزود: بیش از 70 درصد مصرف لوازم خانگی کشور را محصولات خارجی یا به صورت مونتاژکاری وارد بازار می کنند که این موضوع برای تولید کشور بسیار خطرناک است.

,

مدیرعامل کار خانجات بایاتک کشور در ادامه اظهارداشت: ما دردوره 5 ساله در کارخانجات وابسته به این هلدینگ قصد داریم که 15 هزار شغل به صورت مستقیم و 45 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد نماییم.

,

قهاری در ادامه گفت: تفکر اصلی اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت باید در کنار حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران ملی قرار داده شود.

,

در ادامه این مراسم غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی به تفکرات مجلس در بخش حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی اشاره کردو افزود: ما در کشورمان در بحث مبارزه با قاچاق کالا نیازمند یک عزم ملی و کلی هستیم و باید از این دیدگاه به این موضوع نگاه کنیم که مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی در کشور تولید را نجات می دهد .

,

کاتب در ادامه از  وجود بیش از 15 هزار میلیارد دلار کالای قاچاق در سال گذشته در کشور ابراز نگرانی کردو گفت: دولت و مجلس عزم راسخ برای مبارزه با این پدیده دارند و در سال جاری این رقم بسیاری به سوی کاهش پیش رفته است .

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: تولید کنندگان داخلی نیز به دنبال کیفیت دهی به محصولات خود باشند تا از رقابت با دیگر محصولات عقب نمانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه