اخبار داغ

با تکیه بر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار؛

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت استان سمنان برگزار می‌شود

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت استان سمنان برگزار می‌شود
فرماندار گرمسار از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت استان سمنان خبرداد و گفت: اولویت های مهم این همایش معرفی پتانسیل ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز  جلسه بررسی مشکلات صنعتی و توسعه منطقه ویژه اقتصادی با حضور فرماندار و جمعی از صنعتگران در سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

داریوش طاهری؛ فرماندارگرمسار در این جلسه از برگزاری همایش بین المللی  فرصت های سرمایه گذاری در صنعت استان سمنان خبرداد و گفت: اولویت های مهم این همایش معرفی پتانسیل ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است.

,

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی  گرمسار یک  نقطه مهم و  بکر صنعتی و اقتصادی است، افزود: نگاه کلی به صنایع پاک با اشتغال زایی بالا و ایجاد تسهیلات و راه اندازی واحد تولیدی و مشوق های مهم در بخش های صنعتی از  مزایایی مهم این منطقه ویژه اقتصادی در  چند کیلومتری پایتخت بشمار می رود.

,

طاهری در ادامه به  افتتاح  کامل خط  متروی حومه ای تهران – گرمسار  تا پایان سال و استفاده از ظرفیت ریلی در بخش های مختلف این منطقه  اشاره کردو گفت: وجود  پتانسیل های مهم جاده ای ، ترانزیتی و ریلی می توانند این منطقه را در کل کشور به عنوان ناب ترین منطقه  معرفی کند .

,

فرماندار گرمسار از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های استقرار صنایع پاک در این منطقه خبر داد و افزود:  اشتغال زایی در منطقه ویژه اقتصادی می تواند به طور کامل موضوع  بیکاری  را ریشه کن کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه