اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی مهدیشهر:

20 طرح جنگلیاری در مهدیشهر اجرا شد

20 طرح جنگلیاری در مهدیشهر اجرا شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از اجرای 20 طرح جنگلانه و جنگلیاری مشارکتی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا عبدوس در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: این 20 طرح جنگلانه و جنگلیاری مشارکتی در 1700 هکتار از مراتع شهرستان مهدیشهر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی اجرای این طرح را با مشارکت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و گروههای کوهنوردی ،انجمن دوستداران میراث طبیعی و تشکلها و شوراهای اسلامی روستاها  عنوان کرد.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های منابع طبیعی جهت حفظ بیشتر این منابع اهمیت بسیاری دارد.

,

عبدوس افزود: تجربه‌های مختلف نشان داده است که دولت‌ها هر چه در کارهای وابسته به حفظ منابع طبیعی از توانایی مردم بیشتر استفاده کرده‌اند به اهداف توسعه پایدار نزدیک‌تر می‌شوند.

,

وی با اشاره به تشکیل انجمن خیرین منابع طبیعی در شهرستان مهدیشهر، تصریح کرد: در راستای تقویت این انجمن که باهدف حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی تشکیل می شود، اقشار مردم با شیوه‌های مختلف می‌توانند مشارکت داشته باشند و این مشارکت ضروری است.

,

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر همچنین از مشارکت فعال گروه های کوهنوردی، خیرین و سازمان های مردم نهاد در پروژه های جنگلیاری مشارکتی  تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه