اخبار داغ

امام جمعه سی سخت:

علت تخریب شورای نگهبان تاثیرگذاری این نهاد در صیانت از انقلاب اسلامی است

علت تخریب شورای نگهبان تاثیرگذاری این نهاد در صیانت از انقلاب اسلامی است
مصباح نژاد گفت:شورای نگهبان نباید اجازه ورود غرب گرا ها به نظام را بدهد تا نظام را از درون به استحاله بکشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در آیین تکریم و معارفه مسوولان قدیم و جدید سرپرستی دفتر شواری نگهبان شهرستان دنا گفت:شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

امام جمعه سی سخت با بیان اینکه مسوولین شورای نگهبان مسوولیت خطیر و سنگینی برعهده دارند خاطر نشان کرد:اعضا و ناظران شورای نگهبان باید ارزش و شان کار خود را بدانند. وی بیان کرد:مسوولان شورای نگهبان به جهت تلاش برای حفظ نظام در حال عبادت اند.

,

 

,

مصباح نژاد با اشاره به برخی هجمه ها علیه شورای نگهبان تصریح کرد:علت این دست تخریبها تاثیرگذاری این نهاد در صیانت از انقلاب است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شورای نگهبان نباید اجازه ورود غرب گرا ها به نظام را بدهد تا نظام را از درون به استحاله بکشانند خاطر نشان کرد:امروز راهبرد و گفتمان انقلابی گری صیانت بخش حرکت انقلاب است که نقطه مقابل آن گفتمان غرب گرایی شکل، ظهور و بروز پیدا کرده است.

,

 

,

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروزه گفتمان انقلابی گری نسخه نجات کشور است خطاب به اعضای شورای نگهبان شهرستان دنا گفت:امروز تک تک شماها در نقطه ای حساس قرار گرفته اید که اگر غفلت کنید ضربه سنگینی خواهیم خورد.

,

 

,

مصباح نژاد ابراز کرد:اگر می خواهید انقلابی بمانید و به فرموده امام نگذارید این انقلاب به دست نا اهلال بیافتد باید تعارفات کنار گذاشته شود و در مقابل مواضع و جهت گیری دشمن مراقبت و حساسیت به خرج داد.

,

وی با توجه به حق الناس بودن رای مردم تاکید کرد و افزود:باید با هوشمندی و مراقبت عدالت رعایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه