اخبار داغ

معاون وزیر کشور:

فرمانداران بر اجرای دقیق مصوبات توجه کامل داشته باشند / انتخابات نعمتی بزرگ است که پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بوجود آمد

فرمانداران بر اجرای دقیق مصوبات توجه کامل داشته باشند / انتخابات نعمتی بزرگ است که پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بوجود آمد
معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه فرمانداران به مثابه نمایندگان حاکمیت در هر شهرستان هستند گفت: آنان باید بر اجرای دقیق مصوبات توجه ویژه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قومس،علی اصغر احمدی امروز پنج شنبه در همایش دهیاران، فرمانداران و بخشداران استان سمنان که در  استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد:  امروز مردم کشور عزیزمان،  می توانند در سرنوشت  و آینده کشور خود  سهیم بوده و این امری است که  در دوران طاغوت برای مردم میسر نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه این نعمت و موهبت بزرگ، پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بزرگوار بوجود آمد عنوان کرد: باید از این ظرفیت و موقعیت ، نهایت  بهره را  برد.

,

معاون وزیر کشور با اشاره به رسالت مهم فرمانداران تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید  در برگزاری انتخابات همگام شوند  تا به امید خدا شاهد  انتخاباتی  باشکوه و پرشور باشیم.

,

احمدی با بیان اینکه فرمانداران به مثابه نمایندگان حاکمیت در هر شهرستان هستند گفت: آنان باید بر اجرای دقیق مصوبات توجه ویژه داشته همچنین امنیت لازم و سلامت انتخابات را مدنظر قرار دهند.

,

وی با اشاره به اهمیت تقویت اعتماد عمومی خاطرنشان کرد: مسئولان نطام امانتداران مردم بوده و و باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی فعالیت کنند.

,

استاندار سمنان نیز در این نشست با  اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی  گفت: رای مردم امانتی در دستان مسئولان است که حفظ آن مسئولیت شرعی است.

,

خباز افزود: بی شک  اصل برگزاری انتخابات، امانتداری می باشد و  جلب اعتماد مردم بزرگترین و اساسی ترین عامل برای حضور آنان  در انتخابات  می باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به نقش مسئولان در جلب اعتماد عمومی تاکید کرد: مسئولان باید زمینه ساز  ایجاد انتخاباتی سالم باشند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه