اخبار داغ

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

تازه به دوران رسیده های آمریکایی توان رویارویی با ملت ایران را ندارند

تازه به دوران رسیده های آمریکایی توان رویارویی با ملت ایران را ندارند
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا شخصا فرماندهی کل قوا را بدون مشاوره انجام می دهند و در جلسات فرماندهان ارتش و سپاه خودشان تصمیم گیرنده نهایی هستند و این نشان از درایت ایشان است، اگر دشمن لحظه به پیروزی در مقابل ایران امیدوار بود تا الآن ما را خورده بودند، اینکه الآن برای ما چنگ و دندان نشان می‌دهند و از گزینه‌های روی میز می‌گویند به خاطر ناتوانی آن‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مدیریت شهری از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز با نام کریمه اهلبیت(ع) حضرت معصومه(س) نورانیت خاصی گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه هستیم؛ رضایت خدا در رضایت فاطمه(س) است و یکی از تاسف بار ترین اتفاقات تاریخ، بد رفتاری با این گوهر اسلام است.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امام باقر فرمودند قطره قطره بارانی که از آسمان می بارد به برکت معصومین(ع) است، گفت: بزرگواری فاطمه آنجا نمایان میشود که فاطمه در لحظه وداع به علی گفت علی مرا حلال کن.

,

وی با اشاره به اینکه اول ابلاغ سلام آقا را برسانم و ایشان فرمودند به همه سلام گرم برسانم، بیان داشت: ما سراغ نداریم که حضرت آقا در سفر استانی ده روز بمانند و ساعت ها ایستاده به سخنرانی بپردازند که این به دلیل اهمیت قم است.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: زیربنای قم بر پایه تشییع است و همیشه سر افراز بوده است؛ پایگاه عظیم حوزه علمیه قم با ظرفیت 80هزار نفر طلبه، فیلسوف و مجتهد از ظرفیت بالایی برخوردار است.

,

وی  در ادامه به شهرداری قم پیشنهادی دادند و اضافه کرد: تابلوهایی در مقابل خانه های تاریخی قم نصب شود و اطلاعاتی در خصوص فرد و یا علمایی که در آن خانه ساکن بودند به دیگران داده شود.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ستاره های فراوانی در گوشه گوشه قم وجود دارد که آفتاب تابان حرم حضرت معصومه(س) اجازه رخ نمایی به 200 امامزاده قم را نمی دهد که باید با برنامه ریزی بلند مدت این امامزاده ها و علمای قم را به همه معرفی کنید.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: 22بهمن به همه ثابت کرد که تازه به دوران رسیده های آمریکایی توان رویارویی با سیل مردم را ندارند؛  لحظه به لحظه ساعات کاری مسئولین دارای اهمیت است و همه باید بدانند که خدمت به مردم توفیق می خواهد.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند تا به همه القا کنند انقلاب اسلامی فایده ای نداشته است ولی طبق آمار وزارت علوم رشد دانشگاه ها 25 برابر بوده است، 39 پارک علم و فناوری ایجاد شده است.

,

وی افزود: حضرت آقا شخصا فرماندهی کل قوا را بدون مشاوره انجام می دهند و در جلسات فرماندهان ارتش و سپاه خودشان تصمیم گیرنده نهایی هستند و این نشان از درایت ایشان است، اگر دشمن لحظه به پیروزی در مقابل ایران امیدوار بود تا الآن ما را خورده بودند، اینکه الآن برای ما چنگ و دندان نشان می‌دهند و از گزینه‌های روی میز می‌گویند به خاطر ناتوانی آن‌هاست.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان شد: خدا را سپاس می کنم به خاطر حضور در شهر مقدس قم و امیدوارم با لطف خدا شهردار محترم بتوانند به مردم قم خدمت شایسته ای داشته باشند.

,

لازم به ذکر است در آخر این برنامه سه پروژه با ویدئو کنفرانس به صورت نمادین افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه