اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

برائت از فتنه گران موجب تقویت انسجام و وحدت ملی می شود

برائت از فتنه گران موجب تقویت انسجام و وحدت ملی می شود
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آشتی ملی موضوعیت ندارد، گفت: مقام معظم رهبری بحث آشتی ملی را به خوبی تبیین کردند که مردم با یکدیگر متحد هستند و با یکدیگر قهر نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بیانات روشنگران، گویا، وحدت بخش و قاطع رهبر معظم انقلاب در جمع مردم انقلابی آذربایجان شرقی رهگشا، سیاست زا، امید آفرین، حرکت بخش و مطالبه گران از مسئولین و بیانگر خواسته های به حق ملت از دولتمردان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بر گله مندی مردم از کم کاری در حل مشکل رکود و گرانی به مسئولان تذکر دادند و بر نظارت، شفافیت و رفع تبعیض تاکید نمودند.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به وفاداری مردم و قومیت های مختلف ایرانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: مقام معظم رهبری بحث آشتی ملی را به خوبی تبیین کردند که مردم با یکدیگر متحد هستند و با یکدیگر قهر نیستند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه آشتی ملی موضوعیت ندارد، بیان داشت: آشتی ملی در جایی مطرح می شود که جنگ داخلی صورت گرفته باشد و طرفین برای مذاکره به دور یک میز می نشینند و آشتی می کنند مانند بحث آشتی ملی و یا گفتگوی ملی در لبنان یا سودان وبا برخی کشور های دیگر.

,

آیت الله کعبی خاطر نشان شد: ملت ایران علیرغم اختلاف های سلیقه ای در مورد مسائل داخلی با یکدیگر قهر نیستند البته ملت ایران با فتنه گران به هیچ وجه آشتی ندارند و اظهار برائت از فتنه گران به معنای تقویت انسجام و وحدت ملی است و کسانی که دم از آشتی ملی می زنند با فتنه گران صحبت کنند تااز فتنه گری دست بردارند تا به دامن ملت بازگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه