اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

با افرادی که افکارشان به نفع نظام و انقلاب نیست نمی توان آشتی کرد/ مسئولان باید پاسخگو باشند تا تبعیض ها و فسادها به پای نظام نوشته نشود

با افرادی که افکارشان به نفع نظام و انقلاب نیست نمی توان آشتی کرد/ مسئولان باید پاسخگو باشند تا تبعیض ها و فسادها به پای نظام نوشته نشود
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید جوابگو باشند تا این مسائل از جمله فسادها و تبعیض ها به پای نظام نوشته نشود زیرا توجه به این موارد متاسفانه کم رنگ شده است و مردم نیز گله مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان اظهار کرد: مهمترین معیار انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است زیرا اگر قوانین و مسیر اداری آن به نفع مردم شکاف طبقاتی ایجاد می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , خاورستان, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف طبقاتی، فاصله گرفتن مردم را به دنبال دارد، افزود: خوشبختانه در جمهوری اسلامی اینگونه نیست و مردم از نظام فاصله نمی گیرند بلکه رفتار مدیران باعث می گردد تا مردم از مسئولین فاصله بگیرند.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر مسئولین در انجام امورات خود کوتاهی کنند مردم آن ها را پس خواهند زد زیرا در برابر خون شهدا وظیفه ای دارند.

,

 

,

نظر افضلی خاطر نشان کرد: برای جان فشانی هایی که شهدا کرده اند صحیح نیست که اکنون مسئولین از ملت فاصله بگیرند و به سمت زندگی اشرافی گری روی آورند و ارباب الرجوع را تکریم نکرده و به مردم احترام نگذارند و این موارد در قانون جمهوری اسلامی جایی ندارد و مسلما کسانی که در برابر انقلاب ایستادگی مردم آن ها پس خواهند زد.

, .,

 

,

وی در خصوص مطرح کردن آشتی ملی توسط یکی از فتنه گران سال 88 افزود: برخی ها در فتنه 88 هم به خود و هم به ملت ستم کرده و شکاف داخلی را با سماجت خود در جامعه ایجاد و با رفتارشان به نظام لطمه وارد کردند.

, برخی ها در فتنه 88 هم به خود و هم به ملت ستم کرده و شکاف داخلی را با سماجت خود در جامعه ایجاد و با رفتارشان به نظام لطمه وارد کردند., برخی ها در فتنه 88 هم به خود و هم به ملت ستم کرده و شکاف داخلی را با سماجت خود در جامعه ایجاد و با رفتارشان به نظام لطمه وارد کردند.,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پخش کردن فیلم جوان بسیجی که به آتش کشیده می شود و همچنین به آشوب کشیدن 9 ماهه و توهین به مقدسات از جمله در روز عاشورا معانی بسیاری را متبلور می کند که برخی ها چگونه می خواستند نظام را نابود کنند.

,

 

,

نظر افضلی ادامه داد: مردم نیز بدون اینکه مسئولین دستور دهد به صورت خود جوش 9 دی به خیابان آمدند و آن حماسه عظیم را به وجود آوردند و فتنه این افراد را خاموش کردند.

,

 

,

وی یادآور شد: مگر می شود با کسی که اهداف و افکار خاصی داشته و آن افکار به نفع نظام و انقلاب نیست بلکه در جهت نابودی پیش می رفت آشتی کرد؟ خیر، هرگز این امکان ندارد.

, مگر می شود با کسی که اهداف و افکار خاصی داشته و آن افکار به نفع نظام و انقلاب نیست بلکه در جهت نابودی پیش می رفت آشتی کرد؟ خیر، هرگز این امکان ندارد., مگر می شود با کسی که اهداف و افکار خاصی داشته و آن افکار به نفع نظام و انقلاب نیست بلکه در جهت نابودی پیش می رفت آشتی کرد؟ خیر، هرگز این امکان ندارد.,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در ایران قهری وجود نداشته است بلکه برخی ها خودشان را از ملت و انقلاب جدا کرده اند و باید برگردند و راه ولایت فقیه را در پیش گیرند.

, در ایران قهری وجود نداشته است بلکه برخی ها خودشان را از ملت و انقلاب جدا کرده اند و باید برگردند و راه ولایت فقیه را در پیش گیرند.,

 

,

افضلی عنوان کرد: این افراد باید به مقام معظم رهبری که مقتدرانه و پدرانه نظام را به جلو می برند تمکین کنند و نظریات و سخنانشان را بشنوند و بر اساس آن عمل کنند.

, .,

 

,

وی در رابطه با وجود تبعیض، بیکاری و گرانی در کشور گفت: به عنوان مثال در نهبندان می خواهند یک نفر را استخدام کنند ولی تبعیضاتی قائل می شوند و چرا باید اینگونه باشد؟ این تبعیضات در یک سطح کوچک انجام می شود و به مراتب کشوری و قراردادهای بین المللی کشیده می شود.

, .,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به مرور فسادها را مشاهده می کنند و از وام های و اختلاس های آنچنانی آگاه می شوند و این بی اعتمادی را به دنبال دارد.

, مردم به مرور فسادها را مشاهده می کنند و از وام های و اختلاس های آنچنانی آگاه می شوند و این بی اعتمادی را به دنبال دارد., مردم به مرور فسادها را مشاهده می کنند و از وام های و اختلاس های آنچنانی آگاه می شوند و این بی اعتمادی را به دنبال دارد.,

 

,

افضلی خاطر نشان کرد: هر روزنه ای که از طریق رانت باشد چه اقتصادی، سیاسی و نسبتی اعتماد مردم را از بین می برد و این موارد شاخص های نظام اسلامی نیست.

, .,

 

,

وی تصریح کرد: ما یک حکومت اسلامی هستیم و آیه های قرآن در پیش روی ماست و این موارد باید راهنمای عملمان باشد اما اگر اینگونه نباشد و مسئولین کم کم از مردم فاصله بگیرند و خود را جدای از آن ها بدانند اعتماد مردم کم می شود همانگونه که اکنون از بین رفته است و امیدواریم این بی اعتمادی به نظام کشیده نشود.

, .,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون باید برای همگان یکسان باشد و اجرا گردد و مردم نیز حس کنند، گفت: مسئولین باید جوابگو باشند تا این مسائل از جمله فسادها و تبعیض ها به پای نظام نوشته نشود زیرا توجه به این موارد متاسفانه کم رنگ شده است و مردم نیز گله مند هستند.

, مسئولین باید جوابگو باشند تا این مسائل از جمله فسادها و تبعیض ها به پای نظام نوشته نشود, مسئولین باید جوابگو باشند تا این مسائل از جمله فسادها و تبعیض ها به پای نظام نوشته نشود, زیرا , زیرا , توجه به این موارد متاسفانه کم رنگ شده است و مردم نیز گله مند هستند.,

 

,

افضلی ابراز داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری ستادهای اقتصاد مقاومتی تشکیل و شخص معاون اول رئیس جمهور نیز مسئول قرارگاه شد و این باید به استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها کشیده می شد.

,

 

,

وی عنوان کرد: از طرفی دیگر مردم نیز در اقتصاد مقامتی دخیل هستند و تماما به سیستم اجرایی بر نمی گردد و باید این موضوعات تبیین گردد تا مردم در بخش اجرای آن شرکت کنند.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی با چهار جلسه ای که برگزار می کنیم حل نمی گردد بلکه باید مردم را وارد میدان کنیم.

,

 

,

نظر افضلی افزود: ما از توانمندی های بسیاری بهره می بریم و تنها راه علاج نیز توجه به اقتصاد مقاومتی است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از اشتباهات ما این بود که تمامی مسائل را به برجام گره زدیم در حالی که برجام یک محور بود و باید بر روی آن کار می شد.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در هر کجا که تحریم بوده ایم بهترین نتیجه را گرفته ایم که می توان به موشک های دفاعی خود اشاره کنیم اما هر کجا که انگیزه ای ایجاد نشد از جمله در صنایع خودرویی درجا زده ایم و نتوانستیم کار خاصی صورت دهیم.

, ما در هر کجا که تحریم بوده ایم بهترین نتیجه را گرفته ایم که می توان به موشک های دفاعی خود اشاره کنیم اما هر کجا که انگیزه ای ایجاد نشد از جمله در صنایع خودرویی درجا زده ایم و نتوانستیم کار خاصی صورت دهیم., ما در هر کجا که تحریم بوده ایم بهترین نتیجه را گرفته ایم که می توان به موشک های دفاعی خود اشاره کنیم اما هر کجا که انگیزه ای ایجاد نشد از جمله در صنایع خودرویی درجا زده ایم و نتوانستیم کار خاصی صورت دهیم.,

 

,

افضلی بیان کرد: باید یک خیزش ملی مانند بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، کره جنوبی، چین و هند که خودشان، خود را بالا کشیده اند، ایجاد شود تا در منافع ملی که مشترکیم دست به دست هم دهیم و کار کنیم تا دارای یک اقتصاد مقاومتی مقاوم گردیم.

,

 

,

وی ادامه داد: هدف از تحریم ها کم شدن انگیزه مردم و کمبودهای داخلی است اما اگر در بخش هایی که می توانیم تأثیرگذار باشیم، تلاش کنیم قطعا گامی موثر در اقتصاد مقاومتی برداشته ایم.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: می گویند تورم را کاهش داده ایم اما مردم در شاخص های زندگی خود دچار مشکل هستند که به عنوان مثال می توان به اعتراضات هر روزه یک صنف در مجلس اشاره کرد.

,

 

,

افضلی عنوان کرد: اختلاس های صندوق ها و فسادهایی که ایجاد شده است باعث شده تا اعتماد مردم گرفته شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه باید پذیرفت که بازار در حال رکود است و تحرکی ندارد، گفت: گرانی نیز در کشور به وجود آمده است و اگر قیمت ها را نسبت به 4 سال پیش در نظر بگیریم متوجه این موضوعات می شویم.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقدینگی باید وارد تولید شود و راه کارهای آن را نیز باید دست به دست هم دهیم و طرح ریزی کنیم یادآور شد: نقدینگی دولت از 560 میلیاردی که در چهار سال پیش بوده است به  1170 میلیارد تومان رسیده و این خطرناک است.

, نقدینگی دولت از 560 میلیاردی که در چهار سال پیش بوده است به  1170 میلیارد تومان رسیده و این خطرناک است., نقدینگی دولت از 560 میلیاردی که در چهار سال پیش بوده است به  1170 میلیارد تومان رسیده و این خطرناک است.,

 

,

افضلی عنوان کرد: باید واقعیت ها را به مردم بگوییم که در برخی موارد نمی توانیم و مدام توجیه نکنیم.

, باید واقعیت ها را به مردم بگوییم که در برخی موارد نمی توانیم و مدام توجیه نکنیم., باید واقعیت ها را به مردم بگوییم که در برخی موارد نمی توانیم و مدام توجیه نکنیم.,

 

,

وی گفت: هر دولتی که می آید نباید تنها به فکر خودش باشد بلکه باید توسعه کشور را مد نظر قرار دهد که در این راه توسعه ممکن است مدیر و مسئولی با واقعیت ها فدا شود.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قدرت خریدی وجود ندارد و باید راهکارها و مسیرش تبیین شود.

,

 

,

افضلی افزود: یک شکاف طبقاتی بزرگی در کشور ایجاد شده است و یک عده ای که داشته اند، ثروتمندتر شدند و خیلی از افرادی که نداشته اند در خط پایینی مانده اند؛ این شکاف ها خطرناک است و زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

,

 

,

وی بیان کرد: همه افراد از جمله، نمایندگان مسئولین، وزرا باید دست به دست هم دهند و دل رهبر انقلاب را شاد کنند.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه برخی ها می گویند برجام تهدید جنگ را برداشت، گفت: این گونه سخنان اشتباه بوده و مقام معظم رهبری نیز بسیار صریح گفتند که یک دروغ محض بوده است.

,

 

,

افضلی یادآور شد: سایه جنگ را جان فشانی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، توان دفاعی کشور، دستگیری 12 آمریکایی در خلیج فارس، حضور در عراق سوریه یمن و اقتدار ملت از گردن ما برداشته اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه تنها با فروش نفت نمی توان به رشد اقتصادی رسید، گفت: باید پولی که از درآمد نفت به دست می آید در زیرساخت ها هزینه گردد و در خدمات به مصرف نرسد.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر در سال های گذشته پول نفت در زیرساخت ها هزینه می شد اکنون توان های خوبی را داشتیم اما اگر به مانند اکنون صرف خدمات و واردات شود هیچگونه اثری در پی نخواهد داشت.

,

 

,

افضلی با اشاره به اینکه باید شاخص های رشد اقتصادی را تعریف کنیم و در جهت آن تلاش کنیم، یادآور شد: طبق آمارهایی که ارائه می گردد واردات کشور ما از چین بیشتر از گذشته شده است.

,

 

,

وی گفت: اکنون بحث 80 میلیون مصرف کننده داخلی نیست بلکه بازارهای منطقه و جهانی را باید مورد توجه قرار دهیم.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برای ایران و ملت تلاش کرد و این یک مدیریت جهادی را همانند اوایل انقلاب می طلبد و با این مدیرت تنبل فعلی تحقق پیدا نمی کند.

, باید برای ایران و ملت تلاش کرد و این یک مدیریت جهادی را همانند اوایل انقلاب می طلبد و با این مدیرت تنبل فعلی تحقق پیدا نمی کند., باید برای ایران و ملت تلاش کرد و این یک مدیریت جهادی را همانند اوایل انقلاب می طلبد و با این مدیرت تنبل فعلی تحقق پیدا نمی کند.,

 

,

افضلی تصریح کرد: اگر یک دهه مسئولین از جان و دل مایه گذارند نتیجه خواهیم گرفت زیرا پتانسیل های بزرگی از جمله نفت، معدن، گردشگری و.. را در اختیار داریم.

,

 

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز مدت هاست که بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و هر سال نیز خطوط تبیین می گردد که باید توجه ویژه شود.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فتنه 88 و اینکه برخی ها به بهانه انتخابات قصد نابود کردن نظام را داشتند گفت: مردم به خوبی جواب این افراد را دادند و باید بدانیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و به راحتی نیز از دست نخواهد رفت.

,

 

,

افضلی خاطر نشان کرد: خون 250 هزار شهید و 500 هزار جانباز و اسیر حافظ ملت است و انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد.

,

 

,

وی تصریح کرد: افرادی که زاویه ای با انقلاب گرفته اند باید برگردند و توبه کنند و بدانند در بسیاری از مشکلات سرخط اصلی در دست دشمنان است.

, افرادی که زاویه ای با انقلاب گرفته اند باید برگردند و توبه کنند و بدانند در بسیاری از مشکلات سرخط اصلی در دست دشمنان است., افرادی که زاویه ای با انقلاب گرفته اند باید برگردند و توبه کنند و بدانند در بسیاری از مشکلات سرخط اصلی در دست دشمنان است.,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امیدورایم این ملت سرافزار و ولایی که داریم هر روز بر عزت آن افزوده شود، گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری و عمل کردن به آن باعث خواهد شد تا تیرهای دشمنان یکی پس از دیگری به سنگ برخورد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه