اخبار داغ

امام خامنه ای ؛

ملت با کسانی که در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند/عکس نوشت

ملت با کسانی که در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند/عکس نوشت
رهبر معظم انقلاب فرمودند: یک عده‌ای تعبیر آشتی ملی را می‌گویند اینها به نظر من معنی ندارد مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان، حضور منسجم، مقتدارنه و پرطراوت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «مایه‌ی آبروی انقلاب و نظام و ایران» خواندند و با اشاره به اینکه مسئولان نباید این حضور را به معنای گله نداشتن مردم تصور کنند، افزودند: آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسئولان کشور را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند، مسئولان هوشیار باشند و همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، گرانی و تبعیض کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

حضرت آیت الله خامنه‌ای  در تحلیل هدف واقعی دولت قبلی و فعلی آمریکا در تکرار ترفند «تهدید ایران به جنگ» افزودند: امروز هم مثل قبل از گزینه‌های نظامی روی میز حرف می‌زنند و آن مسئول اروپایی هم به مسئولان ما می‌گوید «اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود»، اما این حرف یک دروغ محض است و آنها می خواهند ذهن ما را از جنگ واقعی یعنی نبرد اقتصادی منحرف کنند و به جنگ نظامی سوق دهند تا مسئولان کشور از تمرکز در عرصه پیشرفت اقتصادی و توجه به جنگ فرهنگی غربی‌ها با ملت ایران باز بمانند.

,

رهبر انقلاب اسلامی به تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اشاره و با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پر و بال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

,

????? ???? ????????? ????

, ????? ???? ????????? ????, ????? ???? ????????? ????,

photo_2017-02-16_11-08-15

, photo_2017-02-16_11-08-15, photo_2017-02-16_11-08-15,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه