اخبار داغ

تلاش عناصر تندرو اصلاح طلب برای دیدار با تیم ملی کشتی آمریکا ناکام ماند/ پروژه "تحقیر مردم" پس از اقدام نسنجیده شهرداری

تلاش عناصر تندرو اصلاح طلب برای دیدار با تیم ملی کشتی آمریکا ناکام ماند/ پروژه "تحقیر مردم" پس از اقدام نسنجیده شهرداری
پس از اقدام نسنجیده و تحقیر آمیز برخی مدیران شهری کرمانشاه در استقبال ویژه از تیم ملی آمریکا، برخی اصلاح طلبان تندرو در تلاش بودند تا برنامه ای برای دیدار با اعضای تیم ملی ایالات متحده ترتیب داده و برای آنها هدایایی ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، پس از اقدام نسنجیده و تحقیر آمیز برخی مدیران شهری کرمانشاه در استقبال ویژه از تیم ملی آمریکا، برخی اصلاح طلبان تندرو در تلاش بودند تا برنامه ای برای دیدار با اعضای تیم ملی ایالات متحده ترتیب داده و برای آنها هدایایی ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

این اقدام تحقیر آمیز که با مخالفت دبیران برخی چهره های میانه رو اصلاح طلب از جمله دبیران احزاب توسعه و کارگزاران (مهدوی و نوروزی) مواجه و کنسل شد توسط مقلدان فکری افرادی برنامه ریزی شده بود که به ترامپ برای افزاش تحریمها علیه ایران نامه نگاری کردند.

,

 

,

تلاش برای جدا کردن کاذب سیاست های ترامپ از مردم آمریکا در حالی است که رییس جمهور فعلی آمریکا با رای بالای مردم انتخاب شده و برخلاف بزرگنمایی برخی تظاهراتها علیه وی، نظر سنجی رسانه های معتبر اروپا و آمریکا حمایت قاطع مردم این کشور از ترامپ را نشان می دهد.

,

 

,

وزارت خارجه ایران پس از ممنوعیت ورود ایرانی ها به امریکا و دستبند زدن به کودک ۵ ساله اعلام کردند که اجازه ورود تیم ملی امریکا به کشور را نمی دهند اما با تهدید گرفتن میزبانی از ایران، حرف خود را پس گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه