اخبار داغ

هشدار آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری نسبت به شرایط نامناسب خوزستان

هشدار آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری نسبت به شرایط نامناسب خوزستان
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات و معضلات ایجاد شده در خوزستان اقدام کنند و بدانند که انتقال آب با معضلات اجتماعی از قبیل بیکاری و افزایش فساد اخلاقی همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق،  به دنبال وقوع حوادث اخیر و  قطعی برق، آب، خطوط ارتباطاتی همچنین تعطیلی مدارس و ادارات در اهواز و خوزستان موجی از نارضایتی از سوی مردم ایجاد شد که در این میان نمایندگان خوزستان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی هریک برای احیای حقوق شهروندی مردم خوزستان نسبت به عملکرد دولت معترض شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز ضمن هشدارهایی شرایط ایجاد شده برای آینده خوزستان را نامطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: چون دسترسی مردم به مسئولان راحت و آسان نیست اعتراضات و شکایات خود نسبت به عملکرد دولت را نزد روحانیون می آورند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات و معضلات ایجاد شده در خوزستان اقدام کنند و بدانند که انتقال آب با معضلات اجتماعی از قبیل بیکاری و افزایش فساد اخلاقی همراه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: خوزستان از نظر مسائل اقتصادی از جمله استان‌های مهم کشور است و ادامه یافتن این رویه بدون شک اقتصاد کشور را دچار آسیب می‌کند.

وی خطاب به اساتید و علمای حوزه بیان کرد: اساتید و روحانیون حوزه به ویژه ائمه جمعه وظیفه دارند که از طریق منابر خود در مساجد و رسانه‌های جمعی مشکلات، معضلات و درد ودل های ملت مظلوم خوزستان را به گوش دولت برسانند.

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه