اخبار داغ

جلیلی در شهرقدس:

امروز بیش از 100 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در سیستم بانکی کشور داریم/ 90 درصد معوقات بانکی متعلق به مالکان برج‌های کذایی است

امروز بیش از 100 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در سیستم بانکی کشور داریم/ 90 درصد معوقات بانکی متعلق به مالکان برج‌های کذایی است
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در سیستم بانکی کشور داریم که ۹۰ درصد آن مربوط به ۱۰ درصدی است که دارای برج و مجتمع‌های کذایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد جامع شهرقدس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: امروز کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد، در صورتی که در خارج از مرزهای کشورمان به هر سو که می‌نگریم شاهد جنگ و تعارض‌های دشمن و  دست‌درازی‌های سران مستکبر غربی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وی افزود: اگر کشور ما امروز دارای ثبات و امنیت است، همه مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که  در خارج از مرزها و در راستای دفاع از حریم آل‌اللّه در حال مجاهدت هستند.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملیبا اشاره به نیاز درمانی کشور به فعالیت‌های هسته‌ای تصریح کرد: اگر تا دیروز قدرت‌های غربی ادعا داشتند که ایران نباید انرژی هسته‌ای داشته باشد، امروز به یُمن برکت خون شهدا و شهیدان هسته‌ای چرخه انرژی هسته‌ای ما فعال شده و بیش850 هزار بیمار در کشور که داروهای آن‌ها وابسته به همین انرژی هسته‌ای است، در داخل کشور تأمین می‌شوند.

,

جلیلی بیان کرد: در مقطعی دشمنان تمام تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را به ایران تحمیل کردند؛ اما چون در مقابل این اهرم‌های فشار نتیجه‌ای نگرفتند، ایران را تهدید به تعطیلی نیروگاه‌های هسته‌ای در فردو و نطنز کردند.

,

وی اظهار داشت: غربی‌ها می‌دانستند که دسترسی به  فردو به دلیل آن‌که تمام نیروگاه‌های ما در داخل کوه بود، آسان نبود به همین دلیل تأکید بر تعطیلی فردو را داشتند؛ چون دسترسی به نیروگاه هسته‌ای نطنز برایشان راحت‌تر بود.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر امروز و در شرایط کنونی عزّت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شده است، به برکت همین مردم و پایبندی آنان به دستاوردهای انقلاب است.

,

جلیلی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه خطاب به مالک اشتر افزود: اگر می‌خواهید حکومتی قوی باشد، باید نظام دینی و صاحبان اصلی این نظام یعنی مردم را حفظ کنید.

,

وی بیان کرد: امروز بیش از 100 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در سیستم بانکی کشور داریم که 90 درصد آن مربوط به 10 درصدی است که دارای برج و مجتمع‌های کذایی هستند،که امیرالمومنین(ع) 1400 سال پیش فرمودند که مراقب اینان باشید که برایشان عدالت و انصاف معنایی ندارد.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر تحقق تفکر انقلابی در جامعه اظهار داشت:  ملتی که  بزرگترین گره‌ها را باز کرده و  بزرگ‌ترین دولت‌های جهان در برابر ما سر تعظیم فرود آورده‌اند، همه حاصل تفکر شهدا است و در همین محدوده شهرقدس، ما 400 شهید آن هم در زمان دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم.

,

جلیلی با تأکید بر  اینکه ما باید بدانیم اگر در کشور، کارهای بزرگی صورت گرفته، به برکت همین مردم است تصریح کرد: مردم سرمایه و ذخیره اصلی  این نظام هستند و باید این مردم بر سر سفره انقلاب بیایند نه آنان که بیشترین زحمت را برای نظام داشته‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز 6 کشور ابرقدرت جهان تمام کار خود را رها کرده و  برای مذاکره به ایران می‌آیند، این ناشی از عزّت، عظمت و شجره طیبه شهدا است و ما نیز باید بشارت‌دهنده پیام آن‌ها باشیم.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در پایان تصریح کرد: امروز موفقیت ما در گِرو تمسک به ولایت است، اگر به حبل ولایت متمسک شویم، پیروزی رقم می‌خورد و قطعاً ثمره حرکت ما در مسیر شهدا، کشوری نمونه در تمامی عرصه‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه