اخبار داغ

یکی از فرماندهان «الحشدالشعبی» عراق:

تلعفر‌ و الحضر محورهای جدید الحشدالشعبی در مرحله ششم عملیات موصل

تلعفر‌ و الحضر محورهای جدید الحشدالشعبی در مرحله ششم عملیات موصل
یکی از فرماندهان «الحشدالشعبی» عراق اعلام کرد، تلعفر‌ و الحضر محورهای جدید عملیاتی این نیرو در مرحله ششم عملیات بزرگ آزادسازی موصل می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از فرماندهان نیروی «بسیج مردمی» عراق موسوم به (الحشد الشعبی) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بغداد، اظهار داشت: نیروهای الحشد الشعبی طی عملیاتی مقدماتی در محور غربی موصل موفق شدند، چندین روستا و جاده را از سیطره «داعش» آزاد و پاکسازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری فارس,

این فرمانده الجیش الشعبی افزود: این عملیات پیش زمینه و مقدمه‌ای بر آغاز عملیات سرنوشت‌ساز و نهایی آزادسازی ناحیه «تلعفر» و تامین امنیت کامل مرزهای مشترک عراق و سوریه شمرده می‌شود.

,

النوری تاکید کرد: نتیجه 5 مرحله عملیات الحشد الشعبی و با احتساب عملیات اخیر، زمین‌گیر کردن عناصر داعش و فلج کردن توان حرکتی آنها در مناطق غرب موصل و قطع ارتباط آنها با اغلب مسیرها و راه‌های امدادی و کمک‌رسانی در محور غربی موصل بود.

,

وی ادامه داد: مرحله ششم عملیات الجیش الشعبی در چارچوب عملیات بزرگ آزادسازی موصل دو جبهه تلعفر و الحضر در خاک عراق خواهد بود که تا رقه در سوریه ادامه می‌یابد.

,

النوری خاطر نشان کرد: نیروهای الجیش الشعبی در انتظار فرمان و دستورات «حیدر العبادی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای آغاز عملیات در محورهای مشخص شده هستند.

,

نیروهای الجیش الشعبی طی عملیات بزرگ آزادسازی موصل که از 17 اکتبر گذشته آغاز شد، موفق به آزادی و پاکسازی ده‌ها روستا و منطقه مسکونی و راهبردی در محورهای مختلف عملیاتی غرب موصل در استان نینوی و شمال ناحیه «الشرقاط» در استان صلاح الدین شدند.

,

این نیرو که متشکل از گروه‌های داوطلب و بسیج مردمی برای مبارزه با داعش می‌باشد، در آمادگی کامل هستند تا نبرد نهایی و سرنوست ساز تلعفر را آغاز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه