اخبار داغ

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران:

تحقق اهداف مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

تحقق اهداف مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی
علیرضا شریفی گفت: این که یک عده نیروهای انقلابی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی و مقابله با تهاجم فرهنگی دورهم جمع شده اند، بسیار ارزشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریفی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه درباره اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی در حوزه فضای مجازی اظهار داشت: به طور کلی برگزاری چنین نمایشگاه هایی کاری بسیار طاقت فرساست و جمع کردن سایت ها و موسسات انقلابی که در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند، بسیار مشکل و در همین ارتباط باید از مسئولین برگزارکننده تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: به طور کلی فضای مجازی و به خصوص رسانه های دیجیتال، می توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف مقام معظم رهبری که همواره به موضوع فضای مجازی تاکید داشتند، ایفا کنند. بالاخره این فضا در جوامع امروزی بسیار تاثیرگذار هستند و بایستی به آنها در چنین نمایشگاه هایی توجه داشت.

,

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تصریح داشت: این که یک عده نیروهای انقلابی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی و مقابله با تهاجم فرهنگی دورهم جمع شده اند،  بسیار ارزشمند است و بایستی این گونه مجموعه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را حمایت کنیم.

,

شریفی عنوان داشت: بنده همچنین معتقدم که امسال نمایشگاه از پویایی و کیفیت مناسبی برخوردار است و نسبت به دوره های گذشته بر اساس اعلام مسئولین برگزاری، تعداد شرکت کنندگان رشد خوبی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه