اخبار داغ

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات اخیر خوزستان حاصل سوء تدبیر و بی تدبیری مسئولان اجرایی/ رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند

مشکلات اخیر خوزستان حاصل سوء تدبیر و بی تدبیری مسئولان اجرایی/ رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما تاوان بی تدبیری دولتی را می دهیم که اسم خود را دولت تدبیر گذاشته است و با مردمی مواجه می شویم که از دولتی به نام دولت امید ناامید شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت الله عبدالکریم فرحانی در خصوص وضعیت بحرانی استان خوزستان در گفت و گو با صبح کویر؛ اظهار داشت: متاسفانه مسائل یک سال اخیر استان به واسطه سوء تدبیر دست اندرکاران اجرایی سبب شده است مردم استان با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سدهای متعددی که زده می شود سبب خشکسالی های متوالی شده و منشا مهم ریزگردهای داخلی در استان خوزستان است.

,

 

,

وی افزود: جلسات کارشناسی را مدیران استان و استاندار برگزار کردند که جلسات مفصل و موثری بودند و توقع داشتیم رئیس جمهور در استان جلسه مشترکی بگذارد و در جریان مشکلات استان و مسائل اصلی علما و دست اندرکاران استان قرار گیرند و بنده به استاندار گفتم که در سفر روحانی تاکید کنید که این جلسه مشترک برگزار شود.

,

 

,

فرحانی ادامه داد: اما جلسه ای برگزار نشد و مسئولین مسائل اصلی و مشکلات مردم را از زبان بزرگان،  علما و نمایندگان خبرگان استان نشنیدند و این مسئله باعث شد تا گرد و خاک های متعدد به شبکه های انتقال برق و شبکه های داخلی آسیب بزند و سهل انگاری که در شستشوی آنها اتفاق افتاد باعث شد تا بلافاصله بعد از بالا رفتن رطوبت مردم شاهد مشکل قطعی برق و قطعی آب 90 درصد استان باشند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: اتفاقی که متاسفانه حیثیت استان و نظامی را که بر اساس ایثار و خون شهدا پایه گذاری شده در انزار مردم زیر سوال برده باعث نگرانی ما شده است و در خصوص پیگیری های متعدد صورت گرفته متاسفانه پاسخگویی درستی صورت نگرفت و در یک جمله ما تاوان بی تدبیری دولتی را می دهیم که اسم خود را دولت تدبیر گذاشته است و با مردمی مواجه می شویم که از دولتی به نام دولت امید ناامید شده اند.

,

 

,

آیت الله فرحانی تصریح کرد: پیگیری ها و صحبت های ما در این خصوص تا به امروز نتیجه روشنی به دنبال نداشته است و رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند و با متخفلین حتی در سطح استانی برخورد شود.

,

 

,

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با خسارت های وارد شده به بخش عمرانی تصریح کرد: خسارت های مربوط به اول سال هنوز پرداخت نشده است و این خسارت ها منجر شد تا مردم در مقابل ادارات استانی حضور پیدا کنند.

,

 

,

فرحانی در ادامه عنوان کرد: در پی رخداد این مسائل آنچه مردم استان را تا حدی آرام کرد، صحبت های  مقام معظم رهبری بود که ایشان به صراحت کم کاری، تبعیض و گلایه مندی مردم را بیان کردند، مردم انقلاب و نظام را دوست دارند زیرا در دوران جنگ خون خود را نثار کردند تا به بهترین نحو مشکلات را اداره کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کاری تحقق نیافته است و باید رئیس جمهور مسائل را پیگیری و شفاف سازی کند و سهل انگاران را معرفی کند تا اشتباهات و اشکالاتی که باعث این نابسامانی ها شده است را بپذیرند.

,

 

,

حضرت آیت الله فرحانی با بیان اینکه ما این معضل ریزگردها را در برخی از شهرستان های استان کرمان و دیگر استان ها داریم، خاطر نشان کرد:دولت باید برنامه شفاف و روشنی برای مهار این ریزگردها داشته باشد، نباید مردم برای مدت طولانی آب، برق و گاز نداشته باشند این مسئله نیازمند تدبیر و برنامه ای برای ریشه کن کردن مسائل و حل مشکلات اصلی است که  متاسفانه در حال حاضر چنین چیزی را شاهد نیستیم و از رئیس جمهور می خواهیم که در برابر مشکلات استان خوزستان و سایر استان های مجاور جوابگو باشد اما اطلاعات موجود نشان می دهد که مشکل استان خوزستان به واسطه گستره این مسئله بسیار وخیم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه