اخبار داغ

آخرین وضعیت راه های استان بوشهر پس از بارش باران سیل آسا؛

ادامه ترددها از پل «مند»/ مردم از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند

ادامه ترددها از پل «مند»/ مردم از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند
فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: محور مواصلاتی بوشهر به خورموج در سه راهی «بنه گز» به دلیل بالا آمدن سطح آب مسدود می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده پلیس را استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار "سپاس"با تشریح وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بعد از بارندگی‌های شدید شب گذشته گفت: محور مواصلاتی بوشهر به خورموج در سه راهی «بنه گز» به دلیل بالا آمدن سطح آب مسدود می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس", "سپاس", بارندگی‌های, سه راهی, می‌باشد,
سرهنگ جابر پاپری در ادامه بیان کرد: محور بوشهر به شیراز در محل میدان تره بار برازجان مسدود می‌باشد که ترددها از  شهر برازجان به سمت شیراز صورت می‌پذیرد.

رییس پلیس راه استان بوشهر اظهار داشت: محور سیراف به شهرستان جم به دلیل بارندگی‌های فراوان و ریزش کوه مسدود می‌باشد و تردد در این مسیر امکان پذیر نمی‌باشد.

 رییس پلیس راه استان بوشهر افزود: پل مند بسته نیست و ترددها کماکان در این محور ادامه دارد اما در ساعات آینده به دلیل بالا آمدن آب رودخانه مند و زیر آب رفتن قسمتی از پل، امکان مسدود شدن محور مواصلاتی کاکی به سمت خورموج وجود دارد.

وی در ادامه بیان داشت: پل بردخون در مسیر ساحلی به دلیل طغیان رودخانه فصلی منطقه مسدود می‌باشد.

پاپری در پایان تصریح کرد: از هم استانیان عزیز تقاضا دارم تا در خانه‌های خود بمانند و در هنگام مسدود بودن جاده‌ها آرامش خود را حفظ کنند و با خودرو خود به آب نزنند، همچنین از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند.
, تره, , بار, می‌باشد, ترددها, می‌پذیرد,
,
, پلیس, , راه, بارندگی‌های, فراوان, می‌باشد, امکان, , پذیر, نمی‌باشد,
,
, پلیس, , راه, ترددها, زیر, , آب, کاکی, خورموج,
,
, بردخون, طغیان, می‌باشد,
,
, پاپری, خانه‌های, جاده‌ها, مسافرت‌های, غیر, , ضروری,
/ انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه