اخبار داغ

آیت الله حسینی بوشهری:

ملت ایران با فتنه گران آشتی نمی کنند/ کشور شرایط مناسبی دارد و مردم با یکدیگر قهر نیستند

ملت ایران با فتنه گران آشتی نمی کنند/ کشور شرایط مناسبی دارد و مردم با یکدیگر قهر نیستند
امام جمعه قم با اشاره به مطرح کردن آشتی ملی توسط فتنه گران گفت: آشتی ملی برای زمانی است که کشور شرایط مناسب نداشته باشد، سال 88 عده خاصی در مقابل نظام و انقلاب موضع گرفتندو همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم با یکدیگر آشتی هستند و با این عده خاص قهر هستند و آشتی هم نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛آیت الله حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار  داشت: یکی از راه های نهادینه کردن معروف در جامعه ارشاد تدریجی است و باید برای آن زمان صرف کرد.

وی افزود: آمران به معروف باید توجه داشته باشند با مخاطبان خود بر اساس ارشاد تدریجی برخورد کنند ، باید با تشویق و ترغیب کردن افراد را به سوی دین جذب کرد.

امام جمعه قم بیان داشت: جو جامعه سالم نیست و کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند مورد هجمه قرار می گیرد و برخی افراد با ادبیات تند افراد را نسبت به امر  به معروف و نهی از منکر دلسرد می کنند که وظیفه داریم حمایت های معنوی از آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از خداوند بابت وجود مردم انقلابی و مومن شاکر هستیم، مردم ایران حضور حماسی و هوشمندانه ای در مراسم راپیمایی 22 بهمن داشتند که توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ابراز داشت: ملت ایران علی رغم تهدیدهای ترامپ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و در برخی از شهرها دو برابر از سال های گذشته حضور پیدا کردند که این حضور لبیک گویی به دعوت مقام معظم رهبری بود.


آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقدام بی نظیری انجام دادند که ارزش و اعتبار بسیار بالایی دارد و عبادت است ،این حضور میلیونی رویارویی با دشمنان خدا و خوشحال کردن دل مومنان است  و کار بسیار مهم و ارزشمند است.


وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن به دوستان انقلاب پیام داد که ملت ایران شکست ناپدیر است، گفت: مردم نشان دادند که در صحنه باقی خواهد ماند و گام های بلندی برای پیشرفت برمی دارند، ملت ایران به دشمنان پیام داد که خیال نکنید با توطئه  و تهدید از انقلاب دست بر می  دارند و اگر از زمین وآسمان خون ببارد ملت باز هم در صحنه باقی می ماند.

امام جمعه قم بیان داشت: مردم به مسئولان این پیام را دادند که با علی رغم وجود مشکلات به صحنه می آیند اما معنای این حضور این نیست که از عملکرد مسئولان گلایه مند نباشند ، مسئولان باید در راستای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل جوان حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند که این حضور نشان داد که انقلاب اسلامی به خوبی پیام خود را به جوانان رسانده و این انقلاب همچنان زنده و پویا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به مطرح کردن آشتی ملی توسط فتنه گران ابراز داشت: آشتی ملی برای زمانی است که کشور شرایط مناسب نداشته باشد، سال 88 عده خاصی در مقابل نظام و انقلاب موضع گرفتندو همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم با یکدیگر آشتی هستند و با این عده خاص قهر هستند و آشتی هم نمی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت:  درسال 1299 عنصری قدرت طلب پیدا کردند و بر مردم ایران مسلط کردند، رضا خان در روزهای ابتدایی قدرت ادعای دین مداری داشت اما در اددامه به مقابله با اسلام و روحانیت پرداخت و یکی از برنامه های ننگین وی کشف حجاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه