اخبار داغ

مرآت از وضعیت جوی و ترافیکی استان گزارش می‌دهد؛

وزش باد و باران در برخی نقاط استان سمنان/‌ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان

وزش باد و باران در برخی نقاط استان سمنان/‌ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان
هوای استان سمنان هم اکنون نیمه ابری است و تمامی محورهای استان باز و تردد در محورها جاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آسمان غالب نقاط استان سمنان نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با بارش باران و برف پیش بینی می شود و محورهای مواصلاتی استان نیز هم اکنون باز و تردد در آن جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان

, ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان,

سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان گفت: سطح جاده های استان سمنان خشک است و مشکل خاصی وجود ندارد و تمامی محورهای مواصلاتی استان و گردنه‌ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

, مرآت,

وی با اشاره به آغاز بارندگی از عصر امروز افزود: رانندگان باید در فصول سرما زنجیرچرخ و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته و از سلامت فنی خودرو خود اطمینان کامل داشته باشند.

,

وزش باد و باران در برخی نقاط استان سمنان

, وزش باد و باران در برخی نقاط استان سمنان,

نادیا میرشجاع رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه استان سمنان از امروز عصر تحت تاثیر سامانه بارشی فعال است، گفت:این سامانه دارای افزایش ابر، رگبار ورعدوبرق ودربرخی ساعات وزش باد نسبتا شدید خواھد بود.

, مرآت,

میرشجاع  با بیان اینکه بارش باران و برف در سطح استان پیش بینی می شود، افزود: در نقاطی که بارش را دارند احتمال آبگرفتگی وجود دارد که مسافران باید در حین رانندگی سرعت را مراعات کنند تا شاهد مشکل خاصی نشوند.

,

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با توجه به اینکه سرعت وزش باد 6 متر برثانیه و از سمت جنوب غرب می باشد، تصریح کرد: ار امروز کاهش دما بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد نیز پیش بینی می شود.

,

میرشجاع  با بیان اینکه هوای سمنان نیمه ابری و دمای هوا 13 درجه سانتی گراد است، خاطرنشان کرد: بیشینه دما در 24 ساعت گذشته 15 و کمینه آن 3 درجه سانتی گراد بوده است.

,

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینکه در 24 ساعت آینده هوای سمنان ابری تا نیمه ابری خواهد بود، گفت: بیشینه دمای هوا در 24 ساعت آینده 11 و کمینه آن 1- درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه