اخبار داغ

با غلبه بر تیم آمریکا؛

ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد/ ثبت ششمین قهرمانی متوالی

ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد/ ثبت ششمین قهرمانی متوالی
تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی برابر تیم آمریکا در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه به عنوان قهرمانی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد؛ رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه از صبح پنجشنبه در سالن امام خمینی(ره) این شهر آغاز شده و عصر امروز جمعه با برگزاری دیدار فینال بین تیم های ایران و آمریکا به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دیدار فینال رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد راس ساعت ۱۷:۱۵ امروز جمعه بین تیم های ایران و آمریکا برگزار شد که در پایان این دیدار حساس و سنتی، تیم ایران توانست با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

,

شاگردان محمد طلایی با کسب این عنوان قهرمانی توانستند برای ششمین سال متوالی قهرمان جام جهانی شوند.

,

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

,

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی ۶  – آنتونی راموس صفر

,

۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور ۶  – لوگان استیبر ۲

,

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری ۵ -  فرانک مولینارو ۴

,

۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی ۲  – جیمز گرین صفر

,

۷۴ کیلوگرم: پیمان یاراحمدی ۲ – جردن باروز ۳

,

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی صفر – دیوید تایلور (برنده با ضربه فنی)

,

۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی صفر – کایل اسنایدر ۶

,

۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی ۵ – نیک گویازدوفسکی صفر

,

فینال جام جهانی امسال در حالی برگزار شد که جمعیت زیادی به دلیل ظرفیت محدود سالن مسابقات پشت درهای ورزشگاه ماندند. همچنین بسیاری از مسئولان سیاسی و ورزشی استان کرمانشاه نیز با حضور در سالن از نزدیک تماشاگر این مصاف دیدنی بودند.

,

پیش از آغاز این دیدار هدایایی بین ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا و علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران به نشانه تعامل و همکاری دو فدراسیون کشتی ایران و آمریکا رد و بدل شد.

,

یکی از نکات قابل تامل پیش از برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال که عصر امروز برگزار شد، ممانعت از حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی به سالن مسابقات به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت در داخل و خارج ورزشگاه بود. حتی بسیاری از خبرنگاران، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات نیز در هنگام ورود به سالن با مشکل مواجه که سرانجام با دخالت ماموران نیروی انتظامی موفق به ورود به سالن شدند.

,

در هنگام برگزاری این دیدار جذاب و دیدنی جمعیت زیادی که مسئولیت در برگزاری رقابتها نداشتند در اطراف تشک مسابقه حضور داشتند که این مساله بی نظمی زیادی بوجود آورده بود.

,

حرکات رسول خادم در هنگام کشتی وزن ۷۴ کیلوگرم بین یاراحمدی و باروز بسیار دیدنی بود. او مدام از جایگاه خود به کادر فنی نکاتی را گوشزد می کرد و یک لحظه آرام و قرار نداشت.

,

حسن یزدانی در این دیدار در حالیکه در وزن جدید به میدان رفت با ضربه فنی مغلوب حریف شد و برای نخستین بار شکست در وزن ۸۶ کیلوگرم را تجربه کرد. او در تایم دوم از نظر قوای جسمانی به شدت تحلیل رفته بود و از آمادگی همیشگی برخوردار نبود

,

پیش از دیدار فینال، تیم آذربایجان نیز با شکست ترکیه به عنوان سومی دست یافت. روسیه هم با نتیجه ۷ بر یک از سد تیم مغولستان گذشت و پنجم شد. گرجستان هم با همین نتیجه تیم هند را شکست داد و به عنوان هفتمی رسید.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه