اخبار داغ

مهدی چمران:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب فعلا از کسی حمایت نمی کند/ حملاتی که به قالیباف شد منصفانه نبود

جبهه مردمی نیروهای انقلاب فعلا از کسی حمایت نمی کند/ حملاتی که به قالیباف شد منصفانه نبود
عضو شورای شهر تهران گفت: فعلا از کسی حمایت نمی کنیم اما شاید در ذهن افراد اشخاصی مد نظر باشد، با این حال این موضوع در مجمع مطرح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با فرهنگ نگار درباره آخرین وضعیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: خوشبختانه این جبهه در حال سازماندهی است، در نشست اخیری که کمیته های اقشار مختلف استانها نیز حضور داشتند برنامه های سازماندهی و برنامه ریزی هایی که باید انجام شود صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,


وی گفت: در این جلسه مرام نامه بین اعضا نیز تدوین شد،برنامه ریزی های دقیقی  انجام شده که به تدریج به دنبال این هستیم تا روند رو به رشدی را به پیش ببریم.گرچه فرصت برای آینده کوتاه است ولی سعی مان بر این است که با برنامه حرکت کنیم.
چمران در رابطه با حمایت جمنا از فرد مورد نظر خاصی در ریاست جمهوری نیز بیان داشت: فعلا از کسی حمایت نمی کنیم ولی شاید در ذهن افراد اشخاصی مد نظر باشد ولی با این حال در مجمع این مسئله مطرح خواهد شد و افرادی که پیشنهادی دررابطه با این موضوع دارند در این جلسه به طرح موضوع می پردازند که آیا فردی باشد یا نباشد.

,
,
,


عضو جمنا  در ادامه افزود: افردای که در مسئله ریاست جمهوری در جمنا مطرح می شوند باید با رای گیری اعضای جبهه تعیین شوند که از آنها مطرح بشوند یا نشوند، حمایت بکنیم یا نکنیم، افراد بعد از اینکه در جمنا سنجیده شدند و درباره آنها به یک توافق کلی رسیدیم اعلام خواهند شد.
چمران گفت: شورای مرکزی از بین افرادی که مطرح می شوند به یک تجمیع می رسد و نهایتا بعد از مصاحبه ها و سنجش هایی که صورت گرفت یک نفر یا تعدای از افراد به رسانه ها اعلام می شود،البته سعی بر این است که این انتخاب به صورت فردی نباشد و یک تیم انتخاب شود مثل تیم اقتصادی، تیم فرهنگی، تیم سیاسی و غیره. این به این معنا است که می خواهیم از تمام نیروها ی متخصص استفاده کنیم تا دولت آینده قرص و محکم تر پایه ریزی بشود.

,
,
,


چمران در رابطه با حادثه پلاسکو نیز گفت: در این اتفاق شخص قالیباف مظلوم واقع شد و پی گیری های ایشان واقعا مورد ستایش است، این توان در کمتر کسی پیدا می شود اینطور انرژی بگذارد و پای کار باشد تا با سازمان دهی و با سرعت بالایی بتواند کار را به نتیجه برساند.
رئیس شواری شهر تهران افزود: حملاتی که به ایشان نسبت داده شد منصفانه نبود ولی دفاع از ایشان به گردن خود قالیباف است و باید برای این حملات پاسخ داشته باشد، البته این را باید گفت که بیشتر این حملات جنبه سیاسی داشته است و هدف تخریب ایشان بوده تا تخصصی برخورد شود.

,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه