اخبار داغ

مدیر مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری کشور:

مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود/ رشادت مدافعان حرم موجب امنیت است نه دوستی با آمریکا!

مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود/ رشادت مدافعان حرم موجب امنیت است نه دوستی با آمریکا!
مدیر مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه باید مطالبات رهبری در قالب هنر عرضه شود، گفت: رشادت ها و از خود گذشتگیهای مدافعان حرم موجب امنیت پایدار در جامعه است نه دوستی با آمریکا و برجام و دیگر موارد مشابه آن!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،علیرضا قزوه  در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و شهدای مدافع حرم با عنوان عصر شعر «خاکریزهای ناتمام» که در دانشگاه شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش رزمندگان و به خصوص مدافعان حرم در دفاع از جایگاه اسلام است که موجب امنیت پایدار در کشور شده و باید قدردان این بزرگان و بزرگواران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز،علیرضا قزوه  در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و شهدای مدافع حرم با عنوان عصر شعر «خاکریزهای ناتمام» که در دانشگاه شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش رزمندگان و به خصوص مدافعان حرم در دفاع از جایگاه اسلام است که موجب امنیت پایدار در کشور شده و باید قدردان این بزرگان و بزرگواران بود., اروم نیوز,

وی افزود: دوستی با آمریکا و برجام و قضایای مشابه این موارد جزو اموراتی است که برخی مدعی هستند با برخورداری از آن ها توانسته ایم امنیت پایدار را ایجاد کنیم اما باید بدانند به تعبیر امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!

,

مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور، با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف به خصوص در دیدار هنرمندان و اقشار فرهنگی جامعه باید در قالب هنری و ادبی عرضه شود، عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم در محورهای مختلف بیانات ایشان قالب های مختلف ادبی و هنری را عرضه کنیم قطعا شاهد تاثیرگذاری بیشتر آثار و نیز گیرایی موضوعات خواهیم بود.

,

وی، تبیین بیانات و گفتار رهبری معظم انقلاب اسلامی را خواستار شد و گفت: مدافعان حرم امروز خمینیون زمان هستند که به تعبیر رهبری معظم باید تمام مردم قدردان رشادت های آن ها باشند. در این زمینه نیازمند تلاش هنرمندان و ورود به عرصه شعر و ادب انقلابی از سوی هنرمندان متعهد هستیم.

,

قزوه، همچنین از جوانان به عنوان افتخارات انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی به عنوان ستون های انقلاب محسوب می شوند که باید در راستای تقویت این قشر تلاش شود؛ بهترین زمینه برای تقویت بنیه اعتقادی و انقلابی جوانان نیز شعر و هنر انقلاب اسلامی است که این امر نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولین است.

,

در این مراسم، شعرای پیشکسوت و جوان حوزه آیینی به ارائه آثار پرداخته و در پایان نیز از برخی چهره های تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه