اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب مطرح کرد:

تاکید بر پاسداشت بیشتر ایام فاطمیه در ادارات/ باید رضایت خدا را در نظر گرفت نه گروه و دوستان خود را

تاکید بر پاسداشت بیشتر ایام فاطمیه در ادارات/ باید رضایت خدا را در نظر گرفت نه گروه و دوستان خود را
امام جمعه میاندوآب گفت: باید رضایت خداوند را در نظر گرفت نه رضایت گروه، حزب و دوستان خود را.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم همواره باید رضایت خداوند را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: مدیریت ها و مسئولیت ها موقتی هستند و همه باید در این مدت اندک مسئولیت به دنبال جلب رضایت خداوند تبارک و تعالی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم همواره باید رضایت خداوند را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: مدیریت ها و مسئولیت ها موقتی هستند و همه باید در این مدت اندک مسئولیت به دنبال جلب رضایت خداوند تبارک و تعالی باشند., زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید رضایت خداوند را در نظر گرفت نه رضایت گروه، حزب و دوستان خود را، افزود: باید توجه داشت که رضایت خداوند تبارک و تعالی برای ما مهم است و باید در این راستا گام برداشت.

,

وی گفت: باید دستورات خدا را اطاعت کرده و وظایف خود را به درستی انجام دهیم تا خداوند نیز از ما راضی باشد.

,

حسن زاده هم چنین با تاکید بر توجه بیشتر و پاسداشت ایام فاطمیه در ادارات و سطح شهرستان، تصریح کرد: حداقل می توان در این ایام، یک جلسه روضه خوانی در ادارات برگزار کرد.

,

امام جمعه میاندوآب در خاتمه از برگزاری جلسات سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشار در مصلی امام خمینی(ره) با حضور سخنرانی از قم، خبر داد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه