اخبار داغ

نشست بررسی مشکلات نخبگان آذرشهر

نشست بررسی مشکلات نخبگان آذرشهر
نشست فرماندار آذرشهر با نخبگان شهرستان و انجمن مشورتی جوانان روستایی، با حضور مسئولین ادارات مرتبط با جوانان و نخبگان در محل اتاق جلسات فرمانداری آذرشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان، فرماندار آذرشهر گفت : مهمترین اولویت اقتصادی این شهرستان ، ایجاد صنایع فراوری و تبدیلی است و نخبگان صنعتی باید در این حوزه بیش از پیش تلاش کنند.
یدالله الهیاری در نشست بررسی مشکلات نخبگان  آذرشهر افزود : با وجود اینکه این شهرستان قطب تولید انواع خشکبار و سنگهای معدنی در  شمال غرب کشور است  اما نبود مراکز فراوری ، بسته بندی و تبدیلی ، مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان شهرستان ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد : دولت از طرحهای دانش بنیان نخبگان  آذرشهری به شرطی که برای این شهرستان  سودآوری داشته باشد حمایت می کند و تسهیلات ویژه ای برای طرح های متناسب با اقلیم و بازارکار آذرشهر به تولیدکننده در نظر گرفته است.
فرماندار آذرشهر همچنین استفاده از ظرفیت گردشگری این شهرستان را برای توسعه اقتصادی مهم ارزیابی کرد و از نخبگان حوزه های مختلف خواست تا طرح های سود ده گردشگری منطقه توریستی قرمزگل را برای اجرایی شدن ارائه کنند.
در این نشست نخبگان حوزه های مختلف ، حمایت عملی مسئولان را از فعالان علمی ،صنعتی و هنری ، ایجاد مرکز حمایت از دانشجویان و دانش آموزان مبتکر ، ارائه تسهیلات بانکی با سود کمتر به افراد نخبه را خواستارشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه