اخبار داغ

خانواده‌های جان‌باختگان مطرح کردند؛

بیمه به جای ۱۹۰ میلیون ۹۵ میلیون تومان می‌دهد!/ جانِ مسافران آذربایجانی این‌قدر ارزش دارد؟

بیمه به جای ۱۹۰ میلیون ۹۵ میلیون تومان می‌دهد!/ جانِ مسافران آذربایجانی این‌قدر ارزش دارد؟
تعدادی از خانواده‌های جان‌باختگان قطار تبریز-مشهد برای اخذ حقوق قانونی و مطالبات‌شان به بیمه‌های طرف قرارداد با وزارت راه مراجعه کرده‌اند و آنان گفته‌اند سقف تعهدات ما ۹۵ میلیون تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به مقل از آناج، وزیر راه و شهرسازی در بحبوحه‌ی حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد و در اولین واکنشِ رسمی خود عنوان کرد «نگران نباشید، همه مسافران بیمه هستند» و با این جمله‌ی خود نمک بر دل‌های زخمی مادران و پدرانی انداخت که جوانانِ خود را سوخته می‌دیدند اما با این حال علی‌رغم اعتراضات گسترده آخوندی را هیچ نشد و او با یک عذرخواهی ساده که آن را هم مایه‌ی شرمسازی نمی‌دانست، توانست در مسند قدرت بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

از 17 نماینده‌ی آذربایجان‌شرقی 11 نفرشان با آخوندی به گونه‌ای کنار آمدند و علت مخالفت با استیضاح وزیر راه را به مسایل سیاسی و عمر باقیمانده‌ی دولت گره زدند اما حال خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد حقوقِ جان‌باختگان در حال پایمالی است.

,

گزارشات واصله حکایت از آن دارد که دیه کامل جان‌باختگان به علت عقد قرادادهایی ناقص و کمتر از تعهد پرداخت نمی‌شود و بیمه به جایِ آنکه مبلغ 190 میلیون تومان به بازماندگان پرداخت نماید، تنها حاضر به تادیه 95 میلیون تومان است و علت آن را سقفِ تعهدات خود عنوان می‌کند.

,

با این شرایط باید گفت شاید تنها حرفِ آخوندی مبنی بر بیمه بودن مسافران و عدم نگرانی از این بابت هم محقق نشده است و نمایندگانی که سوگند دفاع از حقوق ملت را ادا کرده‌اند، جفت پوچ آورده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه