اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش هشترود:

آمادگی کمیته اسکان مسافران نوروزی با تجهیز ۲ مدرسه و یک مرکز رفاهی/ تاکید بر کیفیت بخشی برنامه ها با تاکید بر معرفی هویّت تاریخی منطقه

آمادگی کمیته اسکان مسافران نوروزی با تجهیز ۲ مدرسه و یک مرکز رفاهی/ تاکید بر کیفیت بخشی برنامه ها با تاکید بر معرفی هویّت تاریخی منطقه
بهمن اقدمی گفت: ارتقای سطح کیفی برنامه‌های ستاد باید برای مسافران نوروزی و فرهنگیان مدنظر عوامل اجرایی قرار گیرد چرا که هشترود شهری دارای هویت تاریخی و فرهنگی است و مورد توجه مسافران نوروزی قرار دارد بر این اساس اسکان گردشگران باید از ویژگی‌های مناسبی برخوردار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، از آمادگی کمیته اسکان فرهنگیان شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این کمیته در راستای هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های مختلف تشکیل شده و فعالیت خود را برای خدمات‌دهی بهتر به مسافران نوروزی گسترش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی کیفیت‎بخشی به برنامه‎های کمیته اسکان فرهنگیان هشترود در نوروز ۹۵ را از ضروریات مهم دانست و افزود: ارتقای سطح کیفی برنامه‌های ستاد باید برای مسافران نوروزی و فرهنگیان مدنظر عوامل اجرایی قرار گیرد چرا که هشترود شهری دارای هویت تاریخی و فرهنگی است و مورد توجه مسافران نوروزی قرار دارد بر این اساس اسکان گردشگران باید از ویژگی‌های مناسبی برخوردار باشد.

,

 

,

اقدمی با تأکید بر این اولویت پذیرش در ستاد اسکان آموزش و پرورش برای فرهنگیان است، تصریح کرد: از تمام ظرفیت‎ها و فضاها برای اسکان کرده و امسال ۲ مدرسه با طرفیت اسکان ۳۰۰ نفر و یک مرکز رفاهی با ظرفیت ۴۸ نفر آماده استقبال از مسافران نوروزی شده اند.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش هشترود اضافه کرد: با کمک سایر نهادهای دخیل قرار است بسته های فرهنگی شامل معرفی اماکن تاریخی و گردشگری هشترود جهت راهنمائی مسافران توزیع کردد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین می باشد و علاوه بر ثبت نام اینترنتی بصورت حضوری نیز پذیرش صورت خواهد گرفت.

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه