اخبار داغ

بازگشت ارتش سرخ گیلان به صدر جدول لیگ آزادگان +گزارش تصویری

بازگشت ارتش سرخ گیلان به صدر جدول لیگ آزادگان +گزارش تصویری
دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال اهواز در ورزشگاه عضدی شهر رشت با پیروزی ۲ بر یک ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سرویس ورزشی «لاهیجان»، از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول آزادگان کشور دو تیم سپیدرود رشت و استقلال اهواز در ورزشگاه عضدی شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

در این بازی سیدمحمد حسینی، هادی موسوی، میثم تهی دست، محمدمیری(محمد رستمی)، میثم فردوسی، محمدرضا الماس خاله، امیر تیزرو(احسان عبدی)، عماد مودب پور(شایان مصلح)، حسین کعبی، محمد نزهتی و مصطفی حق شناس برای سپیدرود به میدان رفتند.

,

علی نظرمحمدی و علی عشوری زاد سرمربی و مربی سپیدرود در این دیدار به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند و علیرضا منصوری اسطوره باشگاه سپیدرود هدایت این تیم را برعهده داشت. میلاد قربانزاده به دلیل سه کارته بودن و هادی تامینی به دلیل حکم کمیته انضباطی در این مسابقه غایب بودند.

,

در یک اتفاق غیرمنتظره سپیدرود در دقیقه دهم بازی گل اول را دریافت کرد و در دقیقه ۱۵ بازی داور به سود سپیدرود پنالتی گرفت که با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی حریف مواجه شد.

,

سهیل حق شناس پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست در دقیقه ۱۷، بازی را به تساوی بکشاند.

,

در ادامه این سپیدرود بود بهتر بازی کرد و حملات خطرناک تری بر روی دروازه حریف انجام داد که در مهم ترین آنها شوت پویا نزهتی در دقیقه ۳۲ بود که به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس به سر سهیل حق شناس اصابت کرد و به بیرون رفت.

,

شایان که در ابتدای نیمه دوم بعد از چند هفته مصدومیت به بازی آمد توانست در دقیقه ۵۳ بازی به نفع سپیدرود پنالتی بگیرد تا سهیل حق شناس این توپ را وارد دروازه و خودش و تیمش را دو گل کند.

,

در دقیقه ۵۵ برای بار سوم سپیدرود با خطا بر روی حسین کعبی صاحب پنالتی شد که این بار سهیل حق شناس این ضربه را به تیرک دروازه زد و نتوانست در این بازی هتریک کند.

,

این بازی در پایان دو بر یک به نفع سپیدرود به پایان رسید. گفتنی است این بازی بدلیل جریمه کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه