اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

نظام قابل توجیهی برای توزیع منابع نداریم

نظام قابل توجیهی برای توزیع منابع نداریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: نسبت به برخی استان‌های همجوار و کاملا مشابه به لحاظ شرایط، تقریبا منابع و سرانه اعتبارات استان نزدیک به نصف است و نظام خیلی قابل توجیهی برای توزیع منابع نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، سی و سومین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور صبح امروز(چهارشنبه) با حضور معاون وزیر بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سالن همایش‌های شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم با اشاره به ظرفیت و توانایی استان اظهار کرد: استان قزوین در بخش صنعت از ظرفیت‌های مناسبی در صنایع مختلف برخوردار است همچنین در حوزه‌های مختلف کشاورزی در تولید کشمش، انگور، زیتون و پسته دارای مزیت‌های فراوانی است به طوریکه در تولید کشمش و زیتون جزو رتبه‌های بالای کشوری است. 

وی افزود: به دلیل مجاورت با پایتخت قزوین را استانی برخوردار فرض می‌کنند در حالیکه اینطور نیست و نسبت به برخی استان‌های همجوار و کاملا مشابه به لحاظ شرایط جمعیتی اما تقریبا منابع و سرانه اعتبارات استان نزدیک به نصف است و نظام خیلی قابل توجیهی برای توزیع منابع نداریم. 

این مسئول تصریح کرد: معتقدم حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دوره شاید بیشترین میزان دقت، سلامت و عقلانیت در مدیریت را داشته است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه با اشاره به اصلی‌ترین چالش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد: مدیربت تولید منابع، مدیریت هزینه، مشاوره‌های نادرست، ناهماهنگی‌ها بین اجزاء(حوزه‌های) مختلف، تهدیدات بیرونی و توسعه کنترل نشده بدون امکان بسترسازی از جمله چالش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه