اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری :

انقلاب اسلامی توسط جهاد سازندگی به روستاها و مناطق محروم صادر شد

انقلاب اسلامی توسط جهاد سازندگی به روستاها و مناطق محروم صادر شد
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : جهاد سازندگی از شجره های طیبه ای است که بعد از انقلاب صدای عدالت محوری انقلاب را به گوش روستاییان و مناطق محروم رساند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در یادواره سنگرسازان بی سنگر که در تالار عبدالقادر برگزار شد گفت : پیام انقلاب اسلامی توسط جهاد سازندگی به روستاها و مناطق محروم صادر شد و مردم دیدند که حکومت اسلامی که در رأس آن امام راحل قرار دارد زمین تا آسمان با حکومت طاغوتی محمدرضا شاه تفاوت دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی افزود : جهاد سازندگی از شجره های طیبه ای است که امام راحل آن را در کنار سایر نهادهای انقلابی برای توسعه کشور ایجاد کردند.

,

وی یادآور شد : با پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت بازسازی روستاها و احیای کشاورزی که از آرمان های انقلاب اسلامی بود نهادی مستقل و مردمی تحت عنوان جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام تأسیس شد.

,

امام جمعه مراغه اضافه کرد : اقدام برای توسعه، دفاع از کشور و حرکت در مسیر تولید، از اقدامات مؤثر این نهاد مقدس است که در ابتدای شروع به کار با حضور در روستاها و انجام اقداماتی از جمله راه سازی در راستای توسعه کشور انجام شد.

,

امام جمعه مراغه در ادامه با بیان اینکه جهاد سازندگی در زمینه ارتقای تولید کشور حرکت می کند خاطرنشان کرد : در حال حاضر دست یابی به اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته است و اقداماتی هم در این خصوص انجام گرفته است .

,

وی با تأکید بر اهمیت راه اندازی تعاون روستایی جهت تنظیم بازار محصولات کشاورزی گفت : رسالت اصلی تعاون روستایی تنظیم بازار محصولات روستایی و پل ارتباطی بین تولیدکننده ومصرف کننده و حذف واسطه گران و دلالان است که باید به صورت گسترده راه اندازی شود .

,

عضو خبرگان رهبری افزود : تمام زحمت یک محصول را کشاورز در طول چندین ماه با سختی تمام متحمل می شود ولی متأسفانه در آخر سود اصلی را واسطه گران و دلالان می برند که باید این وضعیت اصلاح شود و راه اندازی تعاونی روستایی یکی از راه حل ها است .

,

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: جهاد سازندگی از همان آغاز کار توانست خیل عظیم نیروهای دلسوز و جوان و متخصص و متعهد در رشته های گوناگون را به خود جذب و با خدمات بسیار ارزنده نفوذ گسترده و عمیقی بدست آورد.

,

اکبر فتحی افزود: در حال حاضر کشور با چالش های جدی بخصوص در بخش اقتصاد روبرو است و برای حل این مشکلات نیازمند عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است هستیم .

,

وی خاطرنشان کرد : با توسعه فعالیت ها و سرعت بخشیدن به طرح های اقتصاد مقاومتی در حال اجرا ، گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی در جهاد کشاورزی  برداشته شده است.

,

وی گفت: رسیدن به خودکفایی کامل در تولید گندم در سال های اخیر به عنوان محصول استراتژیک کشاورزی، از گام های مؤثر جهاد کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی است.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه