اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود:

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان
مسلم رضائی گفت: بیش از ۲۱ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هشترود پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسلم رضایی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود، گفت: از ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی اشتغال درسال جاری، ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات منابع داخلی امداد جهت ایجاد اشتغال برای ۱۵۷ مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

 

,

 

,

وی اظهار داشت: پرداخت وام های کم بهره با اقساط بلند مدت برای خودکفا شدن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد راهکاری مناسب است و موجب ایجاد شغل پایدار و درآمدزا برای مددجویان و همچنین جلوگیری از افزایش آمار افراد تحت پوشش می شود.

,

 

,

 

,

رضائی با تاکید بر اینکه طرح های اشتغال مددجویان با نظارت ادواری ناظرین پایدارتر می شود، افزود: در سال جاری نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت این شهرستان صورت گرفته است.

,

 

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود با اشاره به اینکه سال جاری ۵۳۰ میلیون ریال نیز برای آموزش ۴۰۰ مددجو در رشته های مختلف هزینه شده است، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال از ۱۸ اسفند به مدت سه روز برگزار خواهد شد و از عموم خیران نوع دوست درخواست می کنیم در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

,

 

,

 

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه