اخبار داغ

مجتمع فرهنگی تجاری الغدیر؛ از کلنگ زنی تا زباله دان!

مجتمع فرهنگی تجاری الغدیر؛ از کلنگ زنی تا زباله دان!
بیش از یک و سال و نیم از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی تجاری الغدیر گذشت، ولی این پروژه به محل انباشت زباله تبدیل شده نه یک مجتمع فرهنگی یا تجاری.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از در این سه سال دولت یازدهم متاسفانه هر موضعی پیش می آید دولتمردان می گویند مقصر دولت قبلی است، از مسکن مهر که آن را طرح مزخرف می دانند تا پروژه های دیگر که مجال گفتن در این مطلب نمی گنجد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ولی اینکه پروژه ای با رفتن فرماندار یک شهرستان به فراموشی سپرده شود کمی عجیب است ولی این امر در تالش اتفاق افتاده است.

,

در مرداد ماه ۹۴ کلنگ مجتمع فرهنگی تجاری الغدیر تالش در روبروی مسجد جامع تالش به زمین خورد(لینک خبر) و توسط شهردار تالش اعلام شد که در این مجتمع آمفی تئاتر ، کتابخانه ، خانه قرآن و مرکز عرضه محصولات فرهنگی و قرانی پیش بینی شده است و در صورت تامین به موقع اعتبار تا پایان سال ۹۶ به پایان می پذیردو کلنگ این ساختمان توسط چندین نفر از مسئولین از جمله فرماندار وقت، شهردار، رئیس شورای شهر وقت ، تعداد زیادی از مسئولین شهرستانی و  مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان بر زمین زده شد و با خوشحالی اعلام شد این پروژه آبروی شهرستان است. 

, لینک خبر,

, ,

 

,

 

,

اما با گذشت یک و سال و نیم محل  تجمع زباله شده است. این برای یک شهر زشت و تاسف بار است و تاسف بارتر اینکه روبروی مسجد جامع شهر است.

,

ناگفته نماند انگیزه ما از نوشتن این مطلب گلایه های نماز گزاران و اهالی محله مسجد جامع بود.

,

ما امیدواریم وقتی جناب فرماندار برای اقامه نماز جمعه یا فرایض دیگر به مسجد جامع می روند نگاهی هم به این پروژه که فعلا محل دپو زباله شده بکنند.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه