اخبار داغ

گزارش تصویری/

پروژه نیمه تمام 27 ساله راه بندرمقام به بندرآفتاب+تصاویر

پروژه نیمه تمام 27 ساله راه بندرمقام به بندرآفتاب+تصاویر
پروژه ناتمام 27 ساله راه ارتباطی بندر مقام به بندرآفتاب تنها گوشه ای از محرومیت اهالی روستای جزه میچائیل از حقوق ابتدایی شهروندی است که توجه مسئولان را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛  بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه و بعد از بندرمقام  مسیری ساحلی وجود دارد که پس از طی چند کیلومتر به روستای «جزّه» می رسید و پس از آن"مچائیل"، "چیرویه"، "کلات"، "گرزه"، "طاحونه" بندرآفتاب" را پشت سر می گذاری تا به بندرچارک برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رئیس شورای مچائیل در گفتگو با خبرنگار هرمز با نارضایتی از وضعیت روستا و راه های مواصلاتی گفت:شرایط بد جاده ها موجب شده زنان باردار  که نیاز به امکانات بهداشتی برای زایمان داشتندقبل از رسیدن به مرکز درمانی در بین راه  و در بیابان ها زایمان کنند.

,

وی اظهار کرد: پیمانکاری که قرار بود این مسیر را تکمیل کند پروژه را رها کرده و ماشین آلات خود را به مکانی دیگر منتقل کرده است.

,

شورای مچائیل افزود: زمان باران تا چندین روزتردد در روستا غیر ممکن می شود و ما نمی دانیم اگر در این روزها برای اهالی مشکلی پیش بیاید باید چکار کنیم.

,

وی با بیان اینکه رسیدگی به روستای ما تقریبا صفر است و در همه بخشها با مشکل مواجه هستیم تاکید کرد:فاصله روستا تا بزرگترین پالایشگاه نفت جنوب کشور کمتر از هشت مایل دریایی است اما مردم این روستا از ابتدایی ترین حقوق شهروندی محروم هستند.

,

رئیس شورای مچائیل عاجزانه از مسئولین درخواست دارد راهی که اولین پل آن 27 سال پیش احداث شد و بعد از 12 سال افت و خیز به حال خود رها شده را دوباره عملیاتی کنند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه