اخبار داغ

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

خادم زهرا(س) بودن این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم

خادم زهرا(س) بودن این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم
نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خادم بودن حضرت زهرا این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم، گفت: امروزه زمانی است که فرزندان مارا با فضای مجازی و ماهواره می خواهند تغییر دهند.اگر بخواهیم بی تفاوت به این قضیه باشیم باید پاسخگوی امام زمان(عج) باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری عصر دیروز در یادواره ی 7000 شهید زن کشور و 33 شهید زن استان گیلان و دو شهید مفقود الاثر مدافع حرم در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه زندگی هایمان غبار آلود شده و دچار مشکل شده است ، اظهار کرد:  می توانیم در این مواقع به شهدا رجوع کنیم و از آنها باید سبک زندکی را یاد بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرنیان گیل,
نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بدانیم که چگونه در زندگی هایمان فاطمی زندگی کنیم و فاطمی بمیریم و باید بدانیم که فاطمی زندگی کردن سخت است.
,

وی افزود: از دوران جنگ تحمیلی تافتنه ۸۸ دیدید و تا الان می بینید که با چه ضربه و کارهایی می خواستند به انقلاب ضربه بزنند.

,

حجت الاسلام چهری اظهار کرد: این شهدا کوه صبر و استقامت و تقوا و خدا محوری بودند.ما هشت سال دفاع مقدس داشتیم و فقط با یک کشور نمی جنگیدیم بلکه با ۵۸ کشور می جنگیدیم.

,

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شهدا با ایمانشان و با اعتقاداتشان کار می کردند ،گفت: در آن شرایط دشمن توان تصمیم نداشت.چیزی که ما را به اینجا رساند اعتقادات ما است.الان ما را از تحریم و نگاه های تندشان می ترسانند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر در آن زمان رزمندگان بودند و اعتقادات بود که دشمن جرئت نمی کرد نگاهی کند الان مدافعان حرم هستند.

,

حجت الاسلام چهری اظهار کرد: جلسات قرآن خوب است اما باید به عمل و تبعیت از قرآن برسیم.با این تبعیت از قران و اهل ببت بود که شهدا به اینجا رسیدند ، چرا نام شهدا هرروز زنده تر می شود؟اما یک آدم عادی کم کم فراموش می شود.

,

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: خادم بودن زهرا این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم.امروزه زمانی است که فرزندان مارا با فضای مجازی و ماهواره می خواهند تغییر دهند.اگر بخواهیم بی تفاوت به این قضیه باشیم باید پاسخگوی امام زمان(عج) باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه