اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

آخرین جلسه سال ۹۵ مدیران بسیج هنرمندان استان همدان در بهار تشکیل شد

آخرین جلسه سال ۹۵ مدیران بسیج هنرمندان استان همدان در بهار تشکیل شد
مسئول سازان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: ماهانه جلساتی که در کانون ها و مرکز سازمان هنرمندان استان برگزار می شود، راهکارهای اجرایی بررسی شده و با همکاری مدیران به اجرای آن می پردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، رسول کرمی در آخرین جلسه مدیران کانون های بسیج هنرمندان استان همدان ضمن تشکر از زحمات یک ساله مدیران، اظهار کرد: ماهانه جلساتی که در کانون ها و مرکز سازمان استان برگزار می شود، راهکارهای اجرایی بررسی شده و با همکاری مدیران به اجرای آن می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) جلسه تخصصی را ادامه خواهیم داد. اهدافی که سازمان کشوری مصوب می کند در تبیین منویات رهبری می باشد. حضرت آقا در بحث فرهنگ  دغدغه هایشان را بارها تأکید فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد . در برنامه های فرهنگی باید از موازی کاری جلوگیری شود و مدیران کانون ها باید مشکلاتشان برآورده شود. اگر راهکاری ارائه شود که نهادهای فرهنگی از  لحاظ زیر ساختی و مکان و ساختارها اصلاح شود و برای کانون ها نیرو معرفی شود، عملکرد بهتری خواهد بود. اکثر کانون ها فی سبیل الله کار می کنند و کاری که در عرصه هنر عظیم است تدابیر بهتری را می طلبد.

,

 

,

مسئول سازمان هنرمندان استان ادامه داد: این افتخاری عظیم برای همدان بود، تفریظ چهار کتاب توسط مقام معظم رهبری، حادثه فرهنگی خوبی برای همدان می باشد. وظیفه ما سنگین تر است که برایشان بزرگداشت گرفته شود و به مردم استان معرفی شود. فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ غنی ماست و ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم. کمک سپاه و پشتیبانی هنرمندان خیلی مهم است، هنرمند چه خوب و چه بد باشد جریان ساز هست، پس باید در بحث اول قرار گیرد و مورد توجه بیشتری باشد.

,

 

,

کرمی با بیان قسمتی از عملکردهای کانون ها اذعان کرد: بحث تفریظ کتاب ها،برگزاری کارگاه فیلم سازی، عصر شعر انقلاب، نمایشگاه کاریکاتور، جشنواره سرود با کسب مقام اول سرود شهید همدانی و برنامه های شاخصی که در طول سال به مناسبت های مختلف برگزار شد مورد تأیید بوده و امیدواریم خشنودی خداوند را داشته و در ارتقاء فرهنگ اسلامی موثر باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: برای هر کانونی یک مربی روحانی معرفی کنید و از ایشان کمک بگیرید، برای جلسات حلقات صالحین، اکثر کانون ها برنامه ای اعلام کردند و بر اساس آن موارد دهگانه ذکر شده است. در سال ۹۶ جشنواره های کمتری خواهیم داشت. جشنواره بین المللی مقاومت توسط هنرمندان اجرا خواهد شد. جشنواره ای برای تجلیل از هنرمندان مطرح کشوری را داشته باشید.

,

 

,

سرگرد کرمی گفت: ساخت کانون در مرکز استان و یک ساختمان مجزا با گالری و نمایشگاه ها در دستور کار خواهد بود و در دست بررسی می باشد و به دلیل تخصصی بودن قشر، کانون ها  تقویت خواهند شد. اردوها متمرکز خواهد بود. در طول سال اکران فیلم عمار و تجلیل از هنرمندان شهرستانی را داشته باشیم. بحث عفاف و حجاب
و آموزش و توجیه برنامه های شباب، اردوی راهیان نور برای نخبگان، یادواره شهدای هنرمند از دیگر برنامه های سازمان خواهد بود.

,
,

 

,

در ادامه برنامه سید حسین حسینی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار و تشکر از حضور مسئول سازمان به همراه مدیران ادامه داد: پیشنهادها برای برنامه های سال 96 مناسب بود. تعامل بسبج و ارشاد و سپاه باعث شد که ما مشکلی در شهرستان نداشته باشیم. قشر هنرمندان عملکرد خوبی دارد و کتاب هایی که در شهرستان چاپ شده و چند کتاب دیگر آماده چاپ هست.
اگر امکان حمایت مالی از مولفان وجود داشته باشد، سالی چند کتاب چاپ خواهد شد و در سطح استانی و کشوری مطرح خواهد بود.

,
,

 

,

وی در پایان با حضور سرگرد هندی، با اهداء هدیه ای همراه با سررسید و از کتاب های تالیف شده خودشان، به عنوان تبرک برای سال جدید، از مهمانان تجلیل کرد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه