اخبار داغ

چشم انتظاری مردم تولمات برای میزبانی از ۲ شهید گمنام

چشم انتظاری مردم تولمات برای میزبانی از ۲ شهید گمنام
چهرشنبه(۱۱اسفند) دو شهید گمنام در تولمشهر تشییع می شود که در این راستا مردم تولمشهر برای میزبانی از ۲ شهید گمنام لحظه شماری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر،برای نخستین بار در سال 74 پیکر مطهر شهدای گمنام در جزیره ابوموسی تشییع و تدفین شد که با این مراسم یک حرکت اصیل و تاثیرگذار در کشور کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

.

,

رفته رفته این رسم خوشایند در بین مردم نشر پیدا کرد و مردم و مسئولان متقاضی حضور شهدای گمنام در شهرشان شدند، زیرا مردم معتقدند شهدا سبب خیر و برکات در شهرشان می شوند.

,

.

,

در این راستا مردم صومعه سرا تاکنون 2 بار میزبان 5 شهید گمنام بودند که امشب برای بار سوم میزبانی از  2 شهید گمنام دیگر را برعهده دارند و در حال آماده سازی مراسم وداع و تشییع این کبوتران بی نام در روی زمین و نامدار در آسمان ها هستند.

,

.

,

براساس آزمایش های DNA انجام شده روی پیکر این شهدا، یکی از آنها 18 ساله در عملیات بدر در شرق دجله و شهید دیگر 19 ساله در عملیات ایزایی در جزیره امرالرصاص به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند که پیکر این دو شهید در تولمشهرخاکسپاری می شود.

,

.

,

این دو هدیه ی الهی پس از تشییع در پارک ساحلی تولمشهر تدفین می شوند تا نگین و نشان عزت و عظمت و آبروی این شهر باشند.

,

.

,

تمامی آحاد جامعه به عنوان خانواده شهدا در این مراسم حاضر و به استقبال شهدا می آیند چرا که این بزرگواران تنها برای انجام وظیفه دینی و همچنین ایجاد امنیت و آسایش ما جان خود را فدا کرده اند پس حضور در تشییع و تدفین آنان کوچکترین کاری است که می توان انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه