اخبار داغ

در اعتراض به پلمپ کارگاه و آسایشگاه های شرکت:

تجمع کارگران یک شرکت راهداری مقابل فرمانداری در کرمان/ 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم

تجمع کارگران یک شرکت راهداری مقابل فرمانداری در کرمان/ 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم
صبح امروز کارگران شرکت راهسازی کرمان تسطیح زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در اعتراض به پلمپ کارگاه های این اداره، روبروی فرمانداری بم تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز؛ صبح امروز کارگران شرکت راهسازی کرمان تسطیح زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در اعتراض به پلمپ این مجموعه، روبروی فرمانداری بم تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارگ نیوز,

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از روز گذشته اداره اوقاف درب کارگاه ها و آسایشگاه های و بطور کل تمام واحد های کاری شرکت کرمان تسطیح را پلمپ کرد و کارگران غیر بومی که از شهرستان های دیگر در بم حضور دارند شب گذشته محلی برای استراحت خود نداشتند و شب را بیرون خوابیدند.

,

وی همچنین افزود: 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم و شرکت می گوید تا پروژه هایی که بر عهده دارید از جمله پل ها و جاده ها تمام نشود حقوق، عیدی و پاداش به شما تعلق نمی گیرد و اکنون نیز به علت پلمپ کارگاه ها امکان ادامه کار گرفته شده است.

,

این کارگر می گوید: تاکنون هر سال اجاره نامه و قراردادی فی مابین شرکت کرمان تسطیح با منابع طبیعی شهرستان منعقد می شد و اجاره آن نیز تا الان پرداخت شده است اما امسال اداره اوقاف پس از 15 سال از روز گذشته ادعا می کند که این زمین وقفی است.

,

محرابیان مسئول شرکت کرمان تسطیح که جهت پیگیری این مشکل به فرمانداری مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اکنون با آقای امیری مسئول اداره اوقاف تماس گرفتم که جواب تلفن مرا نداد.

,

وی افزود: ادعای من این است که اداره اوقاف پلاکی را پلمپ کرده است که با پلاک زمینی که حکم پلمپ آن را دارد یکسان نیست و این زمین وقفی نبوده و صاحب آن سازمان اراضی است که طی اجاره خطی در اختیار بنده قرار گرفته است.

,

کارگران می گویند: به ما قول داده اند این مشکل تا ظهر امروز حل شود.

,

 

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه