اخبار داغ

کارشناس خاورمیانه:

سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است/باج خواهی، درگیری و نزاع در منطقه از سیاست های ترکیه است

سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است/باج خواهی، درگیری و نزاع در منطقه از سیاست های ترکیه است
کارشناس خاور میانه با بیان اینکه سیاست های اردغان در ترکیه یکی به نعل و یکی به میخ است، گفت: سران ترکیه در بازیگریهای بین المللی نمی خواهند از حریفان خود عقب بمانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه متاسفانه ترکیه هیچ موقع قابل اعتماد نبوده و نیست، اظهار کرد: ترکیه دوست دارد کشور های دوست و دشمن را باهم داشته باشد و اینگونه است که گاهی موافق اهداف ایران بوده و گاهی برضد اهداف مقاومت حرکت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه بعد از شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در منطقه حلب سوریه ترکیه در منطقه احساس نا امنی می کند، تصریح کرد: در حال حاضرترکیه از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیست چرا که اقتصاد ترکیه متکی به گردشگری است.

,

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه بعد از کودتای نافرجام و انفجارات انجام شده اقتصاد ترکیه رو به شکست رفته است، افزود: امروزه سیاست ترکیه باج خواهی، درگیری در منطقه و نزاع است.

,

ثاقبی با بیان اینکه سیاست های ترکیه در منطقه یکی به نعل یکی به میخ است، خاطرنشان کرد: ترکیه می خواهد کشور های دوست و دشمن را در دست داشته باشد و به حرف همه آنها هم گوش می دهد.

,

ترکیه در فکر الحاق به اروپا است

,

وی با اشاره به اینکه ترکیه از حامیان کروهک های تروریستی و تکفیری کمک مالی می گیرید و در این راستا از گروهک های تروریستی و تکفیری حمایت می کند، گفت: سران ترکیه در بازیگریهای بین المللی نمی خواهند از حریفان خود عقب بمانند.

,

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه چون ترکیه هم مرز ایران ، سوریه و عراق است در مقابل ایران و عربستان اعلام حضور می کند، اظهار داشت: ترکیه نیم نگاهی دارد که عضور اتحادیه اروپا شود.

,

ثاقبی به وضعیت امروزی سوریه اشاره کرد و افزود: ابکار عمل و تثبیت نظام در دست جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت (ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین) دست برتری را در منطقه دارند.

,

وی با بیان اینکه جنگ سیاسی و نبرد سیاسی در سوریه مطرح است، تصریح کرد: از بعد سیاسی و نظامی هر کشوری  در میدان نبرد به پیروزی رسیده است در نبرد سیاسی هم پیروز میدان بوده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه