اخبار داغ

ساخت فیلمی فاخر از نقش مازندران در دفاع مقدس

ساخت فیلمی فاخر از نقش مازندران در دفاع مقدس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت فیلمی فاخر درباره نقش مازندران در دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که با حضور مسؤول دفاتر شهرستان‌های استان در بابلسر جریان داشت، اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان، مقدمات اجرایی ساخت فیلمی فاخر درباره نقش مازندران در دفاع مقدس نقش مازندران از دریچه شهید طوسی از سال آینده آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این سازمان، تدوین کتاب است، افزود: موضوع کتاب را باید جدی گرفت تا در سال‌های آینده موجب یادآوری و یادبود شهدا برای فرزندان آینده باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: ساخت مرکز فرهنگی حفظ آثار در مازندران هم در دستور کار است و برای ساخت این مرکز فرهنگی، بودجه ملی در نظر گرفته شده که هنوز تعلق نگرفته است.

ملکی از برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9 تا 12 روز 18 اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است امسال در این جشنواره از 114 مادر و همسر شهید تجلیل شود، برگزاری این مراسم را دلگرمی برای همسران و مادران شهدا دانست و بیان کرد: مادران و همسران شهدا میراث ارزشمند دفاع مقدس هستند و تکریم از آنها در نهایت احترام ضرورت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: این جشنواره از سوی دفتر حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران و با همکاری استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیما برگزار خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه